Baseball Jacket - ako ju nosiť?

By Unknown - decembra 03, 2013

Dnes mi konečne prišla dlho vytúžená baseball jacket. Už po nej pokukujem dlhšie, ale nevedela som nájsť takú, ktorá by bola presne podľa môjho vkusu. Nakoniec (približne pred dvoma týždňami) som sa opäť utvrdila v tom, že čakať sa vyplatí.

Zdroj: ebay.com
Bunda presne zodpovedá obrázku, takže som ju už nefotila znova. Veľkosť mi sadla skvele a milujem tie rukávy. A aj to, že sa ľahko dá skombinovať viac-menej s hocičím. Napríklad aj s mojom novou basic skater sukňou z H&M (stála 12,95 €).
Zatiaľ ju mám len v čiernej, ale zvažujem vo veľmi blízkej dobe aj kúpu červenej. Čo sa všeobecne týka takýchto jednoduchých a jednofarebných ("basic") kusov, tak tie majú v mojom šatníku veľmi veľa miesta :-) Ľahko kombinovateľné a hlavne využiteľné na viaceré príležitosti - či už k outfitu "na slušňáčku" alebo na pivo s kamarátmi.


A na záver pár inšpirácií ako nosiť baseball jacket (varsity jacket)...








Zdroj obrázkov: google.com


Podľahli ste tiež trendu baseball jacket?

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov