Môj prvý Lady Box

By Unknown - decembra 17, 2013

Tešila som sa ako malé dieťa, keď som si objednala decembrový Lady Box. A ešte viac som sa tešila, keď už nastal čas na jeho doručenie ku mne. Keď sa ale na niečo príliš dlho tešíte, tak väčšinou to potom nedopadne dobre. Aspoň u mňa to nedopadá dobre. Bohužiaľ, keď som otvorila svoj prvý Lady Box (ktorý som doslova vytrhla kuriérovi z rúk a keby ma nezastavil, že potrebuje podpis, bola by som už dávno rozbaľovala :-)), tak som bola dosť sklamaná. Usmieval sa na mňa letáčik s tehotnou ženou, kopec vzoriek a sprcháč. Ale aspoň krabička je pekná, povedala som si... Potom som postupne rozdýchala prvé dojmy, prečítala som si popisy výrobkov a našťastie tam nebolo nič, čo by som nevedela nejako zúžitkovať. Ale nebolo tam ani nič, čo by ma "posadilo na zadok". Najviac ma asi potešil "trendy" pieskový lak, ktorému som sa doteraz úspešne vyhýbala :-))




 Čo teda obsahoval decembrový LadyBox?
1) Ziaja - Osviežujúci sprchový gél Limeta Citrus (270 ml) - plné balenie
2) LadyBox - Štetec na očné tiene - plné balenie (pozn. pobavila ma poznámka o plnom balení, asi nebolo potrebné ju uvádzať :-))
3) Racio - Biscuitos lesní ovoce - plné balenie
4) Anatomicals - Hand Sanitizer/Dezinfekčný gél (60ml) - plné balenie
5) Jordana - Textúrovací lak na nehty (15ml) - plné balenie
6) Palmers - Body Gloss (30g) - cestovné balenie
7) Cosm´etika - Očné tiene LadyBox Vianoce (3g) - plné balenie
8) Palmers - Cocoa Butter (5ml) - vzorka
9) Palmers - Firming Butter (5ml) - vzorka
10) Natura Siberica - Moisturizing Cleansing Milk (6ml) - vzorka
11) Natura Siberica - Extra Firming Hand Cream (6ml) - vzorka
12) Mixa - 24 h Mousturizing Cream Anti-Dryness - vzorka
13) Mixa - Body Milk Repairing Surgras (7 ml) - vzorka

+ úžasná vianočná krabička :-)





Možno som ale sklamaná aj preto, čo som od LB očakávala. Očakávala som niečo "nepraktické", čo ma poteší. Poznáte to, mali by ste si kúpiť ľahko kombinovateľný čierny kabát/bundu, ale Vám srdce miesto toho piští po pestrofarebnom skvoste, ktorý si oblečiete k pár veciam a stojí dvojnásobok. To presne som očakávala od LB. Veci, po ktorých mi piští srdce, ale ktoré by som si sama nekúpila (či už kvôli značke, cene, dostupnosti apod.). Miesto toho som našla "čierny kabát". Fajn veci, ktoré využijem a ľahko skombinujem..
Celé toto moje mierne sklamanie (aj keď s odstupom času to prestáva byť sklamaním a začínam mať "ok" pocit) ma vedie k otázke, čo by malo byť v LB, aby bol zaujímavejší a lepší? Aby sadol každému a nikto nemal potrebu nič z neho meniť? Ale sto ľudí, sto chutí. Je možné malým kozmetickým balíčkom a kombináciou výrobkov potešiť každého? Hmmm... Že by inšpirácia na ďalší článok? :-)

Kupujete si LadyBox, príp. iný beauty box? Ako ste spokojné s kombináciami výrobkov?

  • Share:

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Souhlasím :) s tím černým kabátem, člověk čeká nějakou pecku, kterou si sám nevyzkouší ať už mini parfém Versace, nebo třeba kosmetiku od Clinique a podobně :) Čeká, že vezmou nějakého ze svých pracovníků a ten pojede vyjednat značky, které neznáme a nic nám neříkají a budou první které nás zaujmou na celé krabičce, testování věcí z Anglie, USA, Brazilie apod. Prostě nějakou bombu :) Přiznám se jsem sběratelem LB krabiček i SB (senzabox byl lepší a zajímavější po spojení LB si udržují pouze nějaký standart). To co měl senzabox svojí zajímavostí jako běžnou krabičku "má LB svou Gold edicí". No musím také přiznat, že po listopadu jsem byla tak zklamaná, že jsem si nechala GOLD edici která je fakt super, ale prosinec už jsem si neobjednala. Upřímně mě zklamalo, že se neobjevili znovu věci jako Lush, nějaký parfém a podobně :) Takže za mě dávám tvému článku jedničku a budu čekat, jestli mě nějaká edice nadchne zase tak jako GOLD a říjnová :)

    OdpovedaťOdstrániť