1. Kozmetický nákupný zoznam

By Unknown - januára 11, 2014

Ako som Vám zvestovala, chcem dať svojmu nakupovaniu trošku organizovanosti. Preto chcem na svojom blogu robiť shopping listy, čo budú vlastne nákupné zoznamy vecí, ktoré si chcem v dohľadnej dobe kúpiť. Až keď si všetky kúpim, uverejním nový Shopping List pre danú oblasť. Samozrejme nebudem dávať do shopping listov lacné alebo "drogérkové" veci, to by som sa asi upísala k smrti a častokrát sa to nedá ani predvídať.. :-)


Zatiaľ by som chcela zaviesť:

- Kozmetický nákupný zoznam
- Nákupný zoznam oblečenia 
- Nákupný zoznam doplnkov




Je zrejmé, že nákupné zoznamy budú na blogu rôzne dlho (podľa toho, ako rýchlo si ich zaobstarám). Okrem toho by som chcela zverejňovať aj wishlisty, ktoré budú zamerané na dlhodobé a hlavne finančne náročnejšie ciele (produkty). Či už kozmetika, kabelky a pod. :-)

Dúfam, že sa Vám môj nápad páči. Vy budete vedieť, na aké recenzie sa približne môžete tešiť a ja budem mať jasný zoznam toho, čo aktuálne chcem najviac (áno, občas som zabúdala, čo si vlastne chcem kúpiť) :-)

A začala by som zľahka, 1. kozmetickým nákupným zoznamom.

1. položka
Tony Moly - Appletox Smooth Massage Peeling Cream + Red Appletox Honey Cream


2.položka
Etude House - Collagen Moistfull Cream


3. položka
Missha - M Perfect Cover BB Cream


4. položka
Liole - Magický rúž


Sama som zvedavá, ako mi to vydrží s týmito nákupnými zoznamami. A hlavne aké budú výrobky, po ktorých moje srdce túži... :-)

                                 Facebook / Twitter / Instagram / Ask.fm / E-mail

Čo hovoríte na môj prvý nákupný zoznam? Poznáte niektorý z výrobkov?


  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov