6/2=3

By Unknown - januára 22, 2014

Matematický názov článku Vám hneď vysvetlím. :-) Asi dva dni dozadu som navštívila predajňu Six (6) v Eurovei. Majú tam úžasné 50% zľavy (2) a na základe týchto úžasných zliav, ktoré boli aj viac ako 50%, som si odtiaľ doniesla troje (3) krásne náušničky. Už to dáva väčší zmysel, čo? Nebojte, aj ja sama sa čudujem, ako ma takéto "počty" napadli. Poďme však späť k nákupom...


Samozrejme, že som navštívila aj iné predajne plné výpredajových lákadiel. Musím sa však priznať, že nikde inde som si nič nekúpila. Kedysi som bola "výpredajová kráľovná". Nenakupovala som inak ako vo výpredajoch a vždy som si niečo odniesla. Ako som však začala nakupovať pomerne často, cez e-shopy, tak ma moje výpredajové šialenstvo prešlo a nekupujem si veci, ktoré nepotrebujem (alebo nevyužijem) kvôli tomu, že stoja polovicu. Aj keď sa musím priznať, že aj cena ma presvedčila o tom, aby som nakúpila v Six. Jedny naušnice za jedno euro? No neberte to... Obzvlášť keď som našla náušnice, ktoré skutočne mám aj k čomu nosiť.

Ale vezmeme to postupne. Od účtu... Asi prvýkrát, čo mám nutkanie napísať Vám niečo o účte. A asi prvýkrát, čo som účet hneď nevyhadzovala. Páči sa mi totiž to, že je to konečne trochu originálnejší a hravejší účet. Áno, je to detail. Ale ja si celkom na tie detaily potrpím... :-)


Ale samozrejme účet nebol hlavným motívom môjho nákupu. Musím sa Vám priznať, že mám hroznú slabosť na väčšie náušnice (a vraj mi aj viac pristanú), takže nie je prekvapivé, že moje "úlovky" zo Sixu sú všetky skôr väčšie. Po zľave všetky stáli len jedno euro... A ich pôvodná cena?

Pôvodná cena 8,95€


Pôvodná cena 5,95€


Pôvodná cena 6,95€


To sú teda moje najnovšie prírastky z bižutérie. V dohľadnej dobe sa chystám, že Vám ukážem moju kompletnú sadu bižutérie a šperkov, ktoré mám a bude to tak trochu aj o tom, ako ju skladujem (pretože jej mám celkom dosť).


Čo ste si kúpili v povianočných výpredajoch Vy? Navštívili ste aj predajňu Six?

  • Share:

You Might Also Like

2 komentárov

  1. To s tým názvom si teda skvelo vymyslela :D Účet je úžasný,konečne niečo iné a pekné,ten by som ani nevyhodila do koša :) Náušnice nie sú môjho štýlu,na mne sa mi páči skôr také menšie a nevýrazné,ale sú veľmi pekné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem... sama neviem, ako ma také "počty" mohli napadnúť :-D Každému pristane niečo iné. Do práce som väčšinou nosila malé nenápadné naušničky, tak po zmene práce si užívam voľnosť :-)

      Odstrániť