Organizovanosť nakupovania alebo čo nové som si kúpila...

By Unknown - januára 15, 2014

Ako som Vám nedávno na blogu písala, chcela by som dať svojmu nakupovaniu trošku väčšiu organizovanosť. O to sa pokúšam zavedením nákupných zoznamov a wishlistov, kde som začala zverejňovať produkty, ktoré si chcem kúpiť v dohľadnej dobe. A po včerajšej nákupnej mánií na ebayi Vás chcem informovať, ako sa mi darí a na aké prírastky sa môžete tešiť :-)

1) Tony Moly - Appletox Massage Peeling Cream + Red Appletox Honey Cream
Áno! Toto presne bolo na mojom nákupnom zozname a bola to presne prvá vec, ktorú som si kúpila. Nakoľko som s Tomatoxom aj s mandarínkovým krémom na ruky veľmi spokojná, neviem sa dočkať, aký bude peeling a krém.



2) Missha M Perfect Cover BB Cream SPF 42, odtieň 23
Tak o tomto BB Creame som čítala kopec recenzií. Dokonca v porovnaní s ružovým bb creamom od Skin79 jasne vyhral, páči sa mi jeho zloženie, proste som ho musela mať :-) A keď bol ešte za výhodnú cenu a mala som ho v nákupnom zozname? Ani som neváhala...


3) Lioele - magický rúž 
Objednala som si ho nakoniec v žltej, resp. koralovej farbe. Veľmi sa mi páčilo aj balenie, ktoré pri všetkých recenziách vyzeralo vzhľadom na cenu pomerne kvalitne. Som teda zvedavá, či to skutočne bude taký zázrak :-)



Týmto sa skončilo moje nakupovanie z nákupného zoznamu a ďalej som nakupovala veci, ktoré som chcela, ale nezahrnula som ich do zoznamu. Na mojom zozname však zostal už len jeden produkt, čiže asi sa mi zatiaľ vcelku darí nakupovať organizovanejšie..

4) Minerálna čierna maska na čierne bodky
O tejto maske som čítala samé "extrémne" recenzie. Buď bola maska úžasná a nič lepšie nikdy nevyskúšali. Alebo bola maska úplný prepadák. Keď som na ebayi našla 10 ks vzoriek za nejaké 2-3 doláre, tak som neodolala a povedala som si, že to musím vyskúšať! Obzvlášť keď čierne bodky na tom nose mám a chcem sa ich zbaviť...


5) Ardell - sada na lepenie mihalníc (vyrobené z ľudských vlasov)
Keď som u Petry Lovely Hair videla video o  mihalniciach, ktoré používa, tak som si povedala, že ich vyskúšam. Vždy keď som sa odhodlala vyskúšať nejaké umelé mihalnice, tak to boli tie "drogérkové", ktoré stáli za nič a nemali veľkú výdrž. Ako som sa však dozvedela vo videu, tak nie sú všetky mihalnice a lepidlá rovnaké a nejakú dobu to trvá, kým človek nájde, čo mu vyhovuje. Tak uvidíme, sama som veľmi zvedavá :-)


6) Magic Hair Twist Clip
Chcela som niečo do vlasov, často nosím vlasy v uzle, tak som sa rozhodla skúsiť zjednodušenú možnosť, ako si spraviť uzol. Len ma zaujíma, či to bude držať aj na mojich dlhých a hustých vlasoch :-)



7) Neutral Eyeshadow Nude Naked Palette
Tu som veeeeľmi zvedavá. "Fake" na paletku od Naked 2. Nekupovala som si ju ani tak preto, že by mi cena za originál prišla vysoká. Videla som však aj na "fake" paletku veľa kladných ohlasov ako minimálne rozdiely v pigmentácií aj v balení, dobrú výdrž a tak ďalej. Takže som si povedala, že si skúsim objednať tu "fake" a potom si kúpiť originál. Aspoň ich budem môcť porovnať. Každopádne tento "fake" stále 6,50 dolára, takže aj keby skončila paletka v koši, nestratila by som nejako veľa :-)

8) Collagen Crystal Anti-Wrinkle Neck Moisture Mask
Podľa mňa na krk hrozne veľa ľudí zabúda. A ja som zabúdala tiež. Lenže je to miesto, kde sa všetky vrásky tvoria veľmi jednoducho. A na ktorom sa najlepšie dá spoznať skutočný vek. Preto som sa nedávno rozhodla, že sa o svoj krk začnem starať lepšie. Žiadnu inú masku na krk som na ebayi nenašla (aspoň nie takú, ktorá by nebola drahá), tak som si povedala, že vyskúšam aspoň niečo.


To je odo mňa zatiaľ všetko. Aby som to nejako celé zhrnula, tak sa mi vcelku darí aj dodržovať, čo som si zaumienila. A trávim na eshopoch omnoho menej času, keď viem, čo si chcem kúpiť :-)



Ako sa Vám páčia vecičky, ktoré som si kúpila? Používate niečo z toho?

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov