Pupa Mánia pokračuje!

By Unknown - januára 29, 2014

Konečne mám po skúškovom a čakajú ma dva krásne týždne, kedy nebudem musieť o škole ani počuť.. Aaaach... :-) Hlavne sa teším, že konečne dám dokopy všetky tie články, ktoré chystám.. Veľa vecí, ktoré som si naobjednávala, mi už stihlo aj prísť, takže sa máte na čo tešiť :-) Ale začneme "starými restami" a prinášam Vám pokračovanie Pupa Mánie. Rozhodla som sa to však nenaťahovať a ukázať Vám obe sady v jednom článku...






Pri oboch dvoch sadách som zvolila po dlhom rozhodovaní (že ktorý ten lak vôbec chcem?) osvedčenú taktiku. Vzala som posledné dva odtiene, ktoré mali. Ako prvým začneme Crazy Lurexom, na ktorý som sa ja osobne strááášne tešila a hneď ako som prišla z nákupov, musela som si ho napatlať na nechtíky... :-)



Rada by som to vzala trochu stručne, pretože ak by som sa ešte siahodlho rozpisovala (k tým fotkám), tak by sme sa ku koncu tohto článku nedostali ani do ďalších Vianoc. :-)

PUPA - Crazy Lurex (odtieň 006)
Čo sa mi páčilo?
+ cena - 50% zľava poteší vždy, sada stála niečo okolo 3€, čo mi nepríde za lak veľa)
+ výdrž - po pár dňoch stále nebolo vidieť nejaké opotrebovanie laku
+ farba - zbožňujem tyrkysovú, v tieni je viac do modra a na svetle hádzala smaragdové odlesky
+ štetček v laku - skvelý štetček, ani veľký, ani malý a lak sa ním skvele nanášal

Čo sa mi nepáčilo?
- odlakovanie - ak sa Vám zdá, že pieskové laky sa odlakovávajú zle, tak tento obíďte oblúkom (pri odlakovaní padlo veľa vatových tampónov, veľa odlakovaču a veľa nadávok)
- neporiadok - keď si sypete na prst trblietky, tak ich doslova budete mať všade (ale možno len ja som taký antipraktik)


 








PUPA - Fluffy Velvet (odtieň 001)
Čo sa mi páčilo?
+ mäkké, hebké nechtíky - je to pocit, akoby ste stále so sebou nosili plyšáka, stále si musíte tie nechty chytať :-)
+ odlakovanie - bola som pripravená na hocičo, ale prekvapivo sa odlakovával veľmi jednoducho
+ výdrž - tým, že máte nechty

Čo sa mi nepáčilo?
- zachytávanie - pri obliekaní sa povrch nechtov zachytával o oblečenie
- nečistoty - skvele sa Vám všetko do laku zachytí a nemáte to ako dať preč (po jednom dni je to na bielom laku dosť vidieť
- nepraktický na bežné nosenie - súvisí s predchádzajúcim bodom. Tým, že sa špiní je aj dosť nepraktický, čiže ho využijem maximálne na nejaké výnimočné príležitosti.









Ktorý z týchto lakov sa Vám páči viac?

  • Share:

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Tie laky som si plánovala kúpiť ale nevedela som či sa to vôbec oplatí, či to bude na nechtoch držat a pod... Ale myslím ,že to risknem .. vyzerá to skvele :)
    L a - S i s s i

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Obě varianty jsou moc zajímavé ale do té fluffy bych asi nešla :)

    OdpovedaťOdstrániť