R.I.P. - Lancaster Nail Polish

By Unknown - januára 18, 2014

Písanie blogu je asi najobľúbenejšia časť môjho dňa. Príspevky píšem väčšinou večer a zverejňujem ich až ráno. Z jedného prostého dôvodu. Občas to, čo napíšem dáva úplne iný zmysel, keď sa na to vyspím. Častokrát po sebe čítam články a len sa búcham do hlavy že čo som tým akože myslela? :-) Každopádne si navarím čajík, napatlám na seba moju Tomatox masku a relaxujem... A občas pri tom aj premýšľam, aká je to len škoda, že sa niektoré produkty prestanú vyrábať. 


Napríklad mi chýbajú laky od Lancasteru... 

Nedávno som sa dostala práve k nejakým ružom (tie sa vyrábajú), laku a neviem ešte čomu od tejto značky. Vyskúšala som, aj spokojná som zostala. A potom som zistila, že lak od Lancasteru už nezoženiem... Táto značka sa totiž začala orientovať viac na skincare/suncare ako na samotnú dekoratívnu kozmetiku (zostali im tuším len rúže a bronzery). Dnes sa chcem však bližšie zamerať práve na lak od Lancasteru, ktorý som si obľúbila. Aj napriek tomu, že sa už nikde nedá zohnať..


Nejaký bližší popis tohto výrobku od výrobcu už som nikde nájsť nevedela. Len to, čo je napísané na samotnom laku. Je vyrobený v Španielsku, vydrží Vám 30 mesiacov od otvorenia a ja mám lak Brilliant Glamour v odtieni 112 - Legend. A skutočne je to veľká legenda :-)


A keďže nie je popis výrobcu, musí stačiť môj popis.. Lak je úplne skvele pigmentovaný, stačí len jedna vrstva a máte krásne nechtíky. Navyše aj výdrž je vcelku neuveriteľná. Po pár dňoch nosenia stále nie sú viditeľné nejaké známky "opotrebenia" (a to ho nosím bez top coatu). Farba je ružová, ale na svetle má zlaté odlesky. Úprimne som si tie zlaté odlesky v ružovej nevedela predstaviť, ale vyzerajú úžasne. Štetec je síce guľatý, ale je taký akurát, čiže sa ním veľmi dobre lak nanáša na nechty. Veľmi sa mi páči aj obal, ktorý má na sebe zlaté písmenká (podľa mňa to pekne ladí práve so zlatými odleskami v laku). No proste tomu laku nemám čo vytknúť! Asi len výrobcovi môžem vytknúť to, že ho už prestal vyrábať... :-(



Máte tiež nejaký produkt, ktorý ste zbožňovali a prestali Vám ho vyrábať?

  • Share:

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Tuto značku vůbec neznám :) Pěkná barvička.

    http://nicolexs.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť