Továreň na krásu...

By Unknown - januára 31, 2014

Dnes by som Vám niečo málo chcela povedať o čističi na štetce a o darčeku, ktorý som k nemu dostala. Balíček mi prišiel asi mesiac dozadu, takže som mala dosť času na dôkladné otestovanie..


Zvykla som si umývať štetce tak raz mesačne, okrem toho ich po každom použití (dennodenne) čistím práve týmto čističom na štetce. A musím ho veľmi pochváliť. Už balenie mi príde veľmi jednoduché, čo sa mne osobne veľmi páči. Pôsobí to na mňa profesionálnejšie ako keby tam mali byť nejaké farebné kytičky, vtáčiky a tak podobne. Páči sa mi aj to, že samotná fľaštička je aspoň trochu nevšedná tým, že nie je okrúhla (ako na prvý pohľad pôsobí).





Čo sa týka zloženia, veľmi ma prekvapilo, že tentokrát som sa ho dozvedela priamo z krabičky. Už som si tak trochu zvykla, že keď objednávam kozmetiku z ebayu, tak väčšinou musím zloženie hľadať niekde na internete. Vlastnosti samotného produktu ma tiež prekvapili. Krásne kvetinovo vonia a štetce skutočne vyčistí. Čo sa týka dezinfekcie, to posúdiť neviem :-)



Ako som spomínala v začiatku článku, tak mi k samotnému čističu štetcov prišiel aj darček v podobe tieňov od tej istej značky. Tu už nemôžem vychváliť balenie, pretože na mňa pôsobilo vcelku lacno. Až potom som niekde na internete našla, že tieto tiene sú vlastne len náplňou do paletky. Skvelé je, že si paletku viete zakúpiť v rôznych veľkostiach - už od 1 tieňa.  Ich cena sa pohybuje na oficiálnej stránke okolo $2,80. Na ebayi sa kúpiť nedajú, ale myslím si, že výrobky od Beauties Factory určite zoženiete aj z ich oficiálnych stránok :-) 



Tieň som dostala v odtieni 453, čo je vlastne taká veľmi pekná tyrkysová. Musím sa priznať, že som sa nechala ovplyvniť balením a nečakal som od kvality či výdrže tieňov nejako veľa. No o to viac ma prekvapili! Vydržali na oku aj bez podkladovej bázy celý deň a zostali intenzívne. Jediné, čo im môžem vyčítať je to, že sa z nich trochu prášilo. Ale vzhľadom na výdrž a farbu im to odpúšťam... :-)




No a nakoniec swatch, ktorý nie je nijako upravovaný. Skutočne sú tieto tiene presne takéto aj na Vašom oku :-)



Skúšali ste už niečo od Beauties Factory? 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov