Hranie s farebnými očami...

By Unknown - februára 17, 2014

Presne na Valentína mi dorazil asi najlepší darček, aký mohol doraziť. Nádherná paletka od Etude House z limitovanej edície Play Color Eyes. Už som Vám o nej písala, že som si ju objednávala, ale teraz sú tu swatche a moje dojmy z nej. Už som ju stihla otestovať aj "záťažovým" testov, tj. minimálne 8 hodín na očiach, počas ktorých som spala, bola som cvičiť a prežila som klasický pracovný deň. :-) Ak sa chcete dozvedieť, ako dopadla v tomto mojom miniteste, tak určite čítajte ďalej...



Samozrejme dorazili aj vzorky, ktorým som sa veľmi potešila. Ešte som totižto nemala príležitosť vyskúšať ani jeden z týchto produktov. Tá collagen moistfull rada sa mi veľmi páči a skúšala som obyčajný krém a očný krém z tejto rady, ale po tomto "obohatenom" som zatiaľ len pokukovala. Takže sa veľmi teším a určite jedna z ďalších recenzií bude zameraná práve na túto collagen moistfull radu. :-)


Ale poďme späť k paletke, konkrétne ako je už zvykom, k samotnému baleniu. Paletka bola zabalená ešte v krabičke, ktorá má rovnaký vzor ako paletka len inú farbu. Nie som príliš fanúšikom ružovej, ale čo už... :-) Páči sa mi, že bol na krabičke anglický popis, čo predsa len nie je zvykom u všetkých produktov z Ázie. Čo sa týka paletky, na tej už anglický popis nenájdete, anglicky je tam len názov tieňov a odtieň - Play Color Eyes #2 So Chic Play. Paletka je hnedá a má na sebe mierne vystúpený text. Nemôžem povedať, že by to bolo škaredé, ale ani ma to nejako extrémne neočarilo.Vnútri paletky je zrkadlo, ktoré môžem len chváliť. Páči sa mi aj nápad fólie nad tieňmi, kde sú napísané názvy tieňov... :-)







Trošku je len škoda, že pridali k paletke aj penové štetce, ktoré absolutne nevyužijem a nepoužívam. Radšej mohla byť samotná veľkosť tieňov väčšia..



Čo sa týka vlastností paletky, tak ju môžem len a len chváliť. Tiene majú skvelú konzistenciu a ľahko prešli aj mojim záťažový testom (min. 8 hodín, spánok, šport, pracovný deň) a aj po celej tej dobe krásne držali, tam kde mali :-) Pri nanášaní neprášili dookola a ako uvidíte aj nižšie na swatchoch, krásne držali aj tie najsvetlejšie. Čo ma vcelku prekvapilo, predsa len keď sú tiene veľmi bledé, tak ich častokrát nie ste schopní ani vidieť...




Farby sa mi páčili hneď na prvý pohľad, ešte predtým, ako som vôbec videla swatche. Musím sa však priznať, že keď som uvidela swatche, dočista som sa zamilovala :-) Tá kombinácia farieb a pigmentácia! Túto paletku hold nejde nemilovať, aj najbledší tieň (French Kiss) je na oku vidieť a krásne drží...






Ako sa Vám páči paletka? Potešilo by Vás, keby bola podobná paletka v nejakej giveaway?

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov