Medené pozlátko

By Unknown - februára 10, 2014

Občas sa ráno zobudím a mám proste chuť žiariť a zaujať. Byť neprehliadnuteľná. Nedávno som našla produkt, ktorý mi s týmito mojimi rannými náladami veľmi dobre pomáha. A našla som ho prekvapivo v Pupe. "Prekvapivo" hovorím preto, lebo som nikdy nemala príliš veľkú motiváciu skúšať ich produkty. Keď som však raz dostala lak od Pupy, tak už to šlo samé... :-) Najnovším prírastkom sú krémové tiene zo série City Safari.. A teda že je o čom písať...



Ako prvému sa (ako ste už zvyknutí) budem venovať baleniu. Predsa len balenie je to, čo vidíte ako prvé, to, čo Vás má upútať. Toto balenie ma teda upútalo, na tému City Safari si neviem predstaviť nič lepšie. Ďalšou vecou, čo ma upútala bola veľkosť samotného balenia. Tiene predsa toľko nezaberajú! Balenie je však také veľké kvôli štetcu, ktorý sa v balení tiež nachádza. A samozrejme sa veľkosť balenia musí riadiť dĺžkou samotného štetca :-)




Keď už sme pri tom štetci, ten môžem len pochváliť. Tiene na celé víčko aj tenké linky sa ním skvele nanášajú a je akurát vhodný do ruky. Úžasne sa čistí a nezostáva na ňom po nanesení zbytočne veľa produktu.




Páči sa mi, že ani samotné balenie tieňov "neodflákli", ale dali mu aspoň matné mliečne sklo, čo na mňa pôsobí celkom luxusne a neobyčajne. Ako si môžete všimnúť, kúpila som si odtieň 003, čo je vlastne taká medená so zlatými odleskami. K hnedým očiam podľa mňa veľmi pekné kombinácia :-) Rozhodla som sa pri týchto tieňoch spraviť aj tzv. záťažový test výdrže. V preklade to znamená, že som si ich naniesla na jedno viečko s podkladovou bázou a na druhé bez nej, a už som len čakala... 
Výsledok? Nezmývali sa, nezlievali sa ani do zhybu oka a vydržali bez problému 8 hodín (potom som sa odličovala), počas ktorých som im dala skutočne zabrať. Zaspala som, šla som s nimi cvičiť, sprchovala som sa.. A tiene držali ako prilepené. Dokonca musím zhodnotiť, že bez podkladov bázy (od Zoevy) sa leskli po 8 hodinách ešte krajšie ako s ňou. Preto mi nezostáva iná možnosť, ako vychváliť tieto tiene a odporučiť Vám ich všetkými desiatimi, navyše sú teraz vo výpredaji za 5,99€.. :-)




No a ako inak, nakoniec sa dočkáte aj swatchov. Jedno namočenie štetca a otretie na ruku. A ajhľa, aká úžasne pigmentovaná a výrazná farba z toho je! No nie je to vhodné na tie moje dni, kedy mám chuť zažiariť? :-)




Skúšali ste už nejaké produkty od Pupa?

  • Share:

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Ako je už u teba zvykom suprový článok! :) Bola by som rada keby si prečítaš tento článok, je to tvoj valentine tag. Ak by ti nevadilo, povieš mi čo je na blogu dobré a čo zlé? Som začínajúca a si pre mňa vzor. :) http://thefreegirlinthewideworld.blogspot.sk/2014/02/love-valentine-tag.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéé, veľmi pekne ďakujem. Neviem, či som vôbec oprávnená ti radiť, nakoľko mám blog tiež len skoro tri mesiace :-) Ale určite sa rada pozriem na tvoj blog a napíšem ti môj názor :-)

      Odstrániť