Tak trochu o všetkom...

By Unknown - februára 07, 2014

Rozhodla som sa dať si na chvíľku pauzu od všetkých tých recenzií a napísať článok trochu iný. A tak trochu o všetkom. O tom, čo nové som si kúpila. O tom, aký make-up som dnes na sebe mala... :-) Začneme teda novinkami, ktoré sa pridajú k mojej zbierke kozmetiky... Inak som si uvedomila, že odkedy mám blog, nákupy oblečenia značne zanedbávam. :-)

Etude House - Play Color Eyes (So Chic Play)
Bola to láska na prvý pohľad a keď som ešte potom videla swatche, tak to bolo jasné. :-) Kupovala som ju tu za $20. 

Zdroj: ebay.com
Zdroj: ebay.com

Miss Rose - Color Wet Eye Shadow
Moja paletkománia pokračuje a pri prehľadávaní ebay som narazila na zaujímavú paletku za $13,99. Dva swatche hovoria za všetko (aj ostatné tiene sú vraj rovnako dobre pigmentované). Táto paletka sa teší celkom obľube medzi americkými blogerkami, ktoré nad ňou (a celou značkou) natešene jasajú. Som zvedavá, či budem tiež jasať. Kupovala som ju tu.

Zdroj: ebay.com

Zdroj: ebay.com

Zdroj: http://www.the-beauty-spot.net/

Zdroj: http://www.the-beauty-spot.net/
Pupa - City Safari Cream Eyeshadow
Nikdy som na krémové tiene nebola. Tieto boli však v 50% zľave za 5,99€, tak som neodolala. A presvedčili ma o tom, že bola chyba vynechávať krémové tiene. Už čoskoro sa môžete tešiť na recenziu.

Zdroj: Papi Lapi
Okrem toho som si kúpila ešte lesk v Pupe a top coat na lak, ale to boli už trošku nižšie položky, o ktorých sa dozviete v nejakej recenzií :-) A dostávame sa k historicky prvému make-upu, ktorý na blogu zverejním a ktorý som sama robila. Prosím farbu môjho trička neberte do úvahy k líčeniu, ešte som sa potom prezliekala.  :-) Toto je však také moje bežné denné a dovolím si povedať, že aj vcelku jednoduché líčenie.

Zdroj: Papi Lapi

Zdroj: Papi Lapi
Zdroj: Papi Lapi
A čo som všetko použila?

Tvár: 
Missha - M Perfect Cover BB Cream (NO.23 - natural beige)
Catrice - All Matt Plus Shine Control Powder (030 - warm beige)
Catrice - Camouflage Cream (020 - light beige)
Etude House - Minnie Touch Highlighter
Zoeva - Sun Over Shoulder Mineral Bronzer

Oči: 
Zoeva - Eye Primer
Etude House - XoXo Minnie, Look At My Eyes Jewel (BE104)
Naked 3 (fake z ebay) - BootyCall, HalfBaked, Snakebite
Etude House - Lash Perm 3 Step Volumecara

Štetce: 
Zoeva - Bamboo Set

Obočie:
Hnedá ceruzka s aplikátorom (mám ju už dlho a text je zošúchaný :-))

Rúž:
Lancaster - odtieň 154 (Bougainvillea)

Dôležité je ešte na záver podotknúť, že okrem rúžu (ktorý som behom dňa vymenila za lesk na pery) a trochy lesku na tvári vydržalo toto líčenie od rána až do neskorých večerných hodín :-) 


Páčilo sa Vám moje prvé líčenie? Aké paletky očných tieňov používate?

  • Share:

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Ja väčšinou používam Avon true color alebo niečo od číňanov. :D Mám aj jednu fantastickú paletku od oriflame. :) Inak líčenie je úžasné. :OO

    OdpovedaťOdstrániť