Sme ženy, chceme, čo nemôžeme mať!

By Unknown - marca 16, 2014

Nebojte, žiadna filozofická úvaha, ktorá by mohla vyplývať z názvu, sa konať nebude. Nie že by som k tej téme nemala čo povedať, ale predsa len je toto skôr beauty blog. Názov článku sa v tomto prípade má vzťahovať k vlasom. Už som v jednom TAGu na blogu písala, že mám rovné dlhé vlasy a dala by som hocičo za krásne hollywoodske zvlnené vlasy. Bohužiaľ preto, že mám dlhé, ťažké a husté vlasy nepripadá v úvahu natáčanie kulmou. To už som párkrát bola ochotná spraviť a po 2 hodinách som si povedala, že mi to za tie kučery skutočne nestojí.. Chcela som si však kúpiť aspoň rýchlokulmu a občas si kompenzovať svoje rovné vlasy nádhernými kučerami. Našla som však niečo omnoho lepšie ako rýchlokulmu - BaByliss Miracurl. Pýtate sa, čo to je a prečo je to také skvelé? V skratke asi pochopíte z tohto videa a z článku..



Tým, že si táto "kulma" sama vtiahne a natočí vlasy to však nekončí. Viete si nastavovať teplotu podľa typu vlasov:
190 °C - jemné a farbené vlasy
210 °C - obyčajné vlasy
230 °C - ťažké vlasy bez objemu

Ďalším "gombíkom" si viete nastaviť točenie kučier - či ich chcete mať točené vpravo, vľavo alebo automaticky prestriedavať pre prirodzenejší vzhľad. A posledné nastavenie je čas, ktorý si "točíte" vlasy a vyjadruje vlastne aj typ kučier/objemu, ktorý chcete dosiahnuť:

0 - žiadne pípanie - automaticky pokračuje zahrievanie kulmy a pípne len keď je zahriata
8 - dĺžka zahrievania 8 sekund - pre jemné zvlnenie, pípne 3krát
10 - dĺžka 10 sekúnd - pre voľný objem a mierne vlny, pípne 4krát
12 - dĺžka 12 sekúnd - viac definované vlny a hustejší objem, pípne 5krát

Nižšie na obrázku môžete vidieť rozloženie týchto "gombíkov".


Fotopostup je dobre znázornený na tomto obrázku a na YouTube nájdete kopec videí od blogeriek, ktoré to skúšali aj v priamom prenose na sebe. Chce to ako pri všetkom novom získať trochu zručnosti.. Jeden oficiálny videonávod nájdete nižšie...


Samozrejme, že keď som objavila niečo takéto, tak som si to musela objednať. Je to presne taký prístroj, ktorý Vám vydláždi cestu za Vašim snom (v tomto prípade ku krásnym hollywoodskym vlnám). Už sa neviem dočkať, kedy mi príde a budem Vám môcť napísať niečo viac. Možno sa dokonca odhodlám aj na svoje prvé video... :-)


Používate na vlasy kulmu alebo žehličku?

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov