Výhodná kúpa produktov od Essence II.

By Unknown - marca 11, 2014

Dneska sa bližšie zameriam na druhú časť výrobkov z môjho náletu na zľavy v DM. Konkrétne teda mali 50% zľavu na Essence a Catrice, takže je jasné, že som s prázdnou neodišla. Prvú časť nájdete tu. V dnešnej časti sa zameriam na 3D tiene a lak na nechty od Essence. Ceny neuvádzam, pretože v závislosti od drogérie môžu byť rozdielne..

3d Due Eyeshadow - 01 Irresistible Green Dream
O týchto 3d tieňoch som už čo-to počula, či skôr čítala na iných blogoch. Zelené tiene ešte doma nemám (ak nerátam veľkú paletku od Zoevy), takže bolo jasné, že ich "potrebujem".

Balenie a obal
Plastový obal, ktorý ma nijako neuráža ani neoslňuje. Páči sa mi, že aj samotný tieň je vystúpený (3D). Z druhej strany nájdete všetky potrebné informácie v troch jazykoch.



Vlastnosti produktu 
Mala som už tiene od Essence (stále mám) a tak nejak som čakala, že tieto budú rovnako dobré. Nie sú.. Pigmentáciu majú peknú, nie je to však nič výnimočné. A aj po použití podkladovej bázy sa začnú po nejakej dobe zlievať a blednúť. Čo mi samozrejme vadí, lebo občas chodievam domov až po 12 hodinách a premaľovávať sa behom dňa sa mi nechce. Na nejaké 3-4 hodinky držia však celkom dobre, čiže možno na nejaké krátke návštevy či na nákupy ich unosím.. :-)





Nail Art Special Effect Topper - 10 Glorious Aquarius
Moja závislosť na pieskových lakoch a trblietkach všetkých veľkostí a farieb stále nekončí. Aj preto som si proste musela kúpiť tento lak od Essence..

Obal a balenie
Neviem ako je to možné, ale tento lak má konečne štetček, s ktorým sa tie trblietky dobre naberajú a viete si tak na nechty naniesť súvislú vrstvu trblietok. Znie to ako hlúposť, ale pri veľkom množstve lakov to proste možné nie je (viď. môj mikimauzový lak od Etude House). Inak sa mi páči aj samotné balenie, je to klasický lak, takže príliš sa k tomu povedať nedá :-)



Vlastnosti produktu
Výdrž tohto laku je úplne úžasná (4 dni bez prvých známok odlupnutia). Použila som ho na modrý lak od Gabrielle Salvete, o ktorom som Vám už písala tu. Dokopy vyzerajú úplne dokonale, však posúďte sami..




Čo ste si "ukoristili" Vy z výpredajov v DM či v inej drogérii?

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov