Nielen Skin79 robí dobré BBkrémy..

By Unknown - apríla 04, 2014

A doháňanie mojich "restov" pokračuje. Tentokrát o výrobku, ktorý už mám skoro dopoužívaný. Jedná sa bb krém značky Missha. Objednávala som si zatiaľ cestovné (menšie) balenie, ktoré má 30 ml z ebayu za nejakých $7. Predtým som používala drogérkový bb krém od Garnieru a prejsť na ázijský bb krém bolo asi najlepšie, čo som mohla spraviť.



Ako inak, ku krému za $7 kopec vzoriek. Milujem, keď mi chodia ako vzorky bb krémy, pretože som ním vďaka tomuto od Misshy úplne prepadla...



Balenie je také vcelku obyčajné. Okrem tohto bb krému má Missha ešte aj ďalší v podrade Signature. Tento je však viac určený pre normálnu až mastnejšiu pleť (a hlavne mladšiu), preto to pre mňa bola jasná voľba. Je trochu škoda, že väčšina popisov je v kórejčine, ale čo už. Keď som čítala blogy, dosť ľudí si sťažovalo na "pumpičku", ale tá je len pri plnom balení, takže to neviem zhodnotiť. Toto cestovné balenie má praktický obal a dobre sa z neho krém vytláča, takže som bola trochu v pokušení objednávať si "len" toto cestovné balenie. Vydržalo mi niečo cez 3 mesiace denného používania, takže pomaly omnoho dlhšie ako plné balenie od Garnieru... :-)




Vzhľadom na svoju tmavú pokožku som si objednávala odtieň 23 (najtmavší). Musím sa však priznať, že prvýkrát som bola trošku prekvapená. BB krém má totiž takú šedivú farbu a najskôr som očakávala katastrofu. Navyše mal inú konzistenciu (hutnejšiu) na akú som bola zvyknutá pri bb kréme od Garnieru. Dala som si ho teda na tvár a v prvej sekunde som si prišla neskutočne bledá, či skôr šedivá. Behom pár minút však krém "sadol" na pleť a zostala v prispôsobil sa pleti. Nelezie do pórov, neupcháva ich ani mi nezhoršuje pleť. Zvykla som si naň dávať púder a vydrží tak celý deň. Mnohokrát sa ma už kamarátky pýtali, že čo mám za make-up, že vyzerá tak prirodzene, ale pri tom celkom slušne kryje. Krytie je ďalšia vec. Kryje veľmi dobre drobné aj trochu väčšie nedostatky, na kruhy pod očami však používam ešte korektor. Určite je však krytie podstatne lepšie ako pri bb krémoch z drogérie...


A nakoniec swatche tohto bb krému. Snáď tam niečo uvidíte, i keď vlastne účelom je zanechať prirodzenú pokožku, tak by ste asi skôr nemali vidieť nič.. :-)




PS: Zabudla som ešte spomenúť, že značka Missha je jedna z mála ázijských značiek, ktoré sa už dostávajú aj na Slovensko. Zatiaľ síce len ako eshop, ale môžete si odskočiť k našim českým susedom a tam už má Missha dokonca aj kamenný obchod v Prahe a v Brne (bližšie info nájdete na: www.missha.sk ; www.missha.cz ). Ešte by som na záver rada podotkla, že nerobím nikomu reklamu, len ma teší, že sa aj ázijská kozmetika dostáva už aj k nám :-) Ja však zostávam verná ebayu, kde častokrát stále zoženiete všetky produkty lacnejšie..

Aký používate bb krém?

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov