Slnečno, miestami piesok..

By Unknown - apríla 14, 2014

Hneď zo začiatku sa Vám musím priznať. Strašne ma hnevá, že nemám na blog teraz viac času. Nechcem sa Vám ospravedlňovať, pretože môj blog je hlavne koníčkom. A za nedostatok času na koníčky by sme sa nemali ospravedlňovať nikomu. Len nás samých to môže mrzieť či hnevať. 
Teraz som si prešla veľmi nabitým a akčným obdobím. Mám za sebou vcelku ťažký zápočet z mikroekonómie, na ktorý som sa pripravovala skoro týždeň. Začala som písať bakalárku a navyše jednu obdobne dlhú prácu na iný predmet. Okrem toho samozrejme práca, v ktorej je toho teraz nejako viac ako zvyčajne. A keďže sa blíži leto, tak dosť času trávim na bedmintone či vo fitku s cieľom vyzerať lepšie v plavkách. :-) Tie z Vás, ktoré sledujú môj instagram navyše vedia, že som vcelku náruživá motorkárka. A keďže sa nám vonku ukazuje už aj slniečko, v tom zbytku voľného času čo mám, ma to ťahá von (keď už som celé dni zavretá vnútri nad učením či prácou)..
Napriek tomuto všetkému však nechcem, aby ste na mňa či na môj blog zanevreli. Píšem ho totiž nielen pre seba, ale aj pre Vás. Dúfam, že už čoskoro sa všetko ukľudní a budem mať čas na spísanie všetkých recenzií, ktoré mám už nafotené. :-)

Ako sa hovorí, čo môžeš urobiť dnes, neodkladaj na zajtra. Preto začnem všetky svoje "resty" doháňať už teraz. A začnem ich doháňať krásnym žltým pieskovým lakom od Pupy, ktorý je ako stvorený na tieto slnečné jarné dni...  :-)

Séria týchto lakov teraz prišla do predajní Pupa a musím sa priznať, že to bola láska na prvý pohľad. Majú hlavne krásne jarné farby ako zelená, žltá či koralová (a mnoho ďalších). Keďže ale žltá patrí medzi jednu z mojich obľúbených farieb, samozrejme som nemohla odolať a vybrala som si odtieň 003 (krycí názov "žltá") :-)


Samotné vlastnosti laku nemôžem inak ako chváliť. Tí, ktorí sledujete môj blog, viete dobre, že od Pupy mám tých lakov v poslednej dobe celkom dosť. Tento má asi najlepší štetec zo všetkých. Je pomerne dosť široký, ale napriek tomu sa s ním skvele manipuluje. 


Farba laku je viac-menej rovnaká, ako vidíte na fotkách, čiže krásna kanáriková žltá. Čo sa týka povrchu, tak je klasický ako pri pieskových lakoch (napr. od Jordany), ale musím povedať, že sa teda podstatne ľahšie odlakováva. Mám na fotkách 2 vrstvy a keď som ho odlakovávala, bolo to len trošičku zložitejšie ako pri klasickom laku. Čo je podľa mňa obrovské pozitívum vzhľadom na to, že odlakovávanie je najhoršia časť nosenia pieskových lakov.. aspoň pre mňa :-)





Určite mám v pláne si kúpiť aj ďalšie farbičky tohto laku, obvzlášť kým bude tento lak ešte aj v zľave (tuším 2,90€ som zaň dala). Musím sa priznať, že práve takýmito malými krokmi mi Pupa prirastá čoraz viac k srdcu. Mám od nich viac lakov, lesk na pery a som vo veľkom pokušení skúšať ďalej...


Skúšali ste už nejaké výrobky od Pupy?

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov