Objednávam, objednávam, objednávam.. tentokrát z mel.sk

By Unknown - mája 12, 2014

Ach, to skúškové ma asi zruinuje! Dobre, je sčasti aj moja chyba, že neviem odolať "volaniu" kreditky. Ale čím si spravíte radosť, keď musíte byť zavretý nad knižkami? No predsa nákupom cez internet! Viete, že na ebay nedám dopustiť a v poslednej dobe rozširujem svoju nakupovaciu mániu opäť aj na slovenské či české eshopy. Na ceste mám balíček od MUA a vzhľadom na včerajší večer budem netrpezlivo vyčkávať aj ďalší balíček..
Tí z Vás, ktorí sledujú môj facebook alebo sú v skupine na google+ už včera dostali tip na nákupy zo slovenského eshopu mel.sk. V ponuke tam majú hlavne Catrice a Essence a aj výrobky od týchto značiek, ktoré sa v drogérií rýchlo vypredajú alebo sa tam ani nedostanú. Je paradox, že vždy, keď si chcem dať nakupovaciu stopku, tak sú snáď tie najväčšie výpredaje a pomaly všetko kúpite za polovicu... To si potom skúste odolať :-)


Musím sa priznať, že som si pôvodne nechcela nič objednať. Potom som prechádzala akcie (50% zľava na Essence a Catrice) a len tak zo zvedavosti som hádzala veci do košíku.. Že koľko to asi vyjde a že ma určite odradí dať také peniaze za Essence a Catrice. Nechápte ma zle, nejdem sa tu hrať na to, že používam neviem akú drahú a kvalitnú kozmetiku, a tieto značky sú "pod moju úroveň". Ale predsa len zarábam nejaké peniaze a vyskúšala som už dosť kozmetiky na to, aby som vedela, čo (akú pigmentáciu, výdrž atď.) od kozmetiky očakávam. Catrice ma v tomto ohľade v poslednej dobe veľmi prekvapuje - zbožňujem od tejto značky púder, riasenku, laky atď. Ale čo sa týka Essence, tak pigmentácia a výdrž je podľa môjho názoru väčšinou dosť slabá a sortiment ma už väčšinou ani nezaujme. Preto Essence nie je určite značka, na ktorú sa pozerám ako prvú, keď prídem na nejaký eshop alebo do drogérie. Každopádne som na túto značku úplne nezanevrela a občas si od nej kúpim na skúšku nejaké vecičky. Každá značka má predsa nejaké prúsery a nejaké hviezdy. A tu sa dostávam k späť k začiatku, o čom som hovorila - essence vyskúšam, ale "veľké" peniaze za ňu dávať nechcem (chápte tak, že plnú cenu by som za essence nezaplatila pri skúšaní prvého výrobku). Na moje veľké prekvapenie však košík v mel.sk ukazoval sumu niečo málo cez 15€ za 10 výrobkov (Catrice aj Essence) a mne neostávalo nič iné, len objednať...

Catrice Gélová očná linka; 030 In Love With A Robot, 1,35€ (pôvodná cena 2,69€)
Linky zbožňujem a nosím ich denne. Ale vzhľadom na to, že som nikdy nemala očné linky vo fixe alebo v kelímku, tak s nimi dvakrát dobre neviem. Dostala som tuším hnedé a čierne gélové linky od Catrice a odvtedy mi (asi pol roka) ležia len tak v šuflíku. Vždy si poviem, že na prax potrebujem viac času.. Ale teraz po skúškovom plánujem mať veeeľa času aj na gélové linky a trénovať. A prečo zostávať pri obyčajnej čiernej či hnedej klasike? ;-)



Catrice Duo lícenka; 050 Apricot Smoothie, 1,90€ (pôvodná cena 3,79€)
Na lícenky som taký antimaniak. Nemám doma do dnešného dňa ani jednu. Používam skôr bronzer a vzhľadom na to, že mám celkom výrazné lícne kosti, nosiť tvárenky ma nikdy nejako nenapadlo.. Ale tak, ako sa postupne z leskov na pery dostávam k závislosti od rúžov, tak sa od bronzeru postupne snažím presúvať k lícenkám.. Toto je už asi tretia alebo štvrtá lícenka na ceste.. :-)



Catrice Očný tieň Intensif odtieň 070, odtieň 090, 2€/ks (pôvodná cena 3,99€)
Vtipné na tejto kúpe je to, že mali v zľave presne tie farby tieňov, ktoré by som si ako jediné kúpila. Preto nebolo o čom. Za cenu jedných tieňov som mala dvoje. A keď som videla swatche, tak by to mala byť veľmi výhodná kúpa vzhľadom na kvalitu tieňov..




Catrice Očný tieň Made to Stay 070, 1,90€ (pôvodná cena 3,79€)
Tieto krémové očné tiene od Catrice som chcela skúsiť už strašne dlho. V plnej cene mi však prišli pomerne drahé a vo výpredajoch boli vždy beznádejne "rozrýpané".. Tak som len chodila okolo a kochala sa. Až nastal včera večer vhodný čas a ja som našla pekný odtieň vo výpredaji. Iste chápete moje nadšenie, teším sa na ne asi najviac z celej objednávky... :-)




Essence Dlhotrvácne očné tiene stay all day; 03 Steel the show, 1,45€ (pôvodná cena 2,89€)
Keď už som si objednávala Made to Stay od Catrice, tak už som proste musela skúsiť aj obdobnú variantu od Essence. Navyše strieborné krémové tiene nemám a swatche vyzerali obstojne...



Essence colour arts pigment 14, pigment 19, 1,35€/ks (pôvodná cena 2,69€/ks)
Na tieto pigmenty od Essence som čítala po blogoch (naposledy u Luxy Lady) samé chvály. Mám ale pocit, že v dm-ku som ich nevidela.. Preto samozrejme pristáli v košíku hneď, ako som si všimla zľavu. A aké iné farby som si mohla vybrať, ako jarnú zelenú a fialovú? :-)



Essence colour arts podklad na pery, 1€ (pôvodná cena 1,99€)
Podklad na pery som nechcela len kvôli pigmentom, ale aj kvôli tomu, že som chcela vyskúšať výdrž nejakého rúžu s podkladom a bez (či sa predĺži, o koľko sa predĺži atď.). Musím sa priznať, že som trochu skeptická voči kvalite tohto podkladu. Ale tak 1€ za skúšku? To je skoro ako nič...



Essence Lak na nechty colour & go 182, 1,69€
Prvýkrát až na tomto eshope som zaregistrovala, že essence má aj pieskové laky. Samozrejme som hneď mrkla na nejaké swatche a zamilovala som sa. Bude to asi jediná vec od essence, ktorú mám a ktorú som kupovala za plnú cenu... Ale nemohla som tam toto zlatíčko nechať.. :-)))
Mimochodom nechtovým maniačkam tento eshop určite odporúčam, majú tam teraz celkom dosť lakov v zľave (essence - cca. 0,85€/ks, catrice - cca. 1,30/ks)



A to už je všetko z mojich nákupov z mel.sk a nedočkavo vyhliadam poštárku.. :-) Navyše na mel majú akciu, že ku každej objednávke nad 15€ dostanete darček. Takže som zvedavá, čo mi ešte príde k celej tejto objednávke..

Aký je Váš vzťah k značkám Essence a Catrice? Používate ich a vyhovujú Vám?

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov