21 Day August Blogger Challenge

By Unknown - augusta 05, 2014

Po rôznych "challenge" som pokukovala už dlhšie. Dnes som si konečne povedala, že mám na to čas a že sa chcem do nejakej tej výzvy pustiť. Keď som však hľadala, do ktorej presne, žiadna sa mi príliš nepáčila. A tak som sa rozhodla, že si nejakú sama vytvorím. Chcela som okrem make-upu vo výzve mať aj niečo iné (ako starostlivosť o pleť, favourites, atď.). Inšpirovala som sa tu a tam a vytvorila som niečo, čo môžete vidieť nižšie. Dlho som uvažovala, ako dlho bude moja výzva trvať. Nakoniec som sa rozhodla, že 21 (môj vek) bude ideálny počet dní a že budúci rok tak budem mať dvere otvorené pre 22 dní dlhú výzvu. Viac-menej že by som z toho spravila tradíciu. Ale to nechcem predbiehať, uvidíme, ako mi to pôjde..


Zatiaľ som v kalendári nechala dva otázniky.. Jeden z nich si môžete vybrať práve Vy podľa toho, čo by ste vo výzve radi videli. Pre Vaše tipy na 1.otáznik môžete písať buď sem do komentárov alebo do komentárov k výzve a k fotkám k výzve na FB. A najčastejšie opakovaný alebo najzaujímavejší nápad vyberiem.. Druhý otáznik bude prekvapenie... :-)
Výzvu a fotky k nej budem zverejňovať na facebooku. Je Vás tam najviac zo všetkých sociálnych sietí a ja tam môžem pridávať fotky či odpovede aj z mobilu. Na konci celej výzvy asi hodím článok aj na blog, kde zosumarizujem všetky fotky a odpovede. 

Dnešná fotka - selfie - sa skladá nakoniec zo štyroch fotiek a tí, ktorí ma sledujete na FB, uvidíte aj moje nové vlásky.. :-)


Budem rada, ak mi dáte vedieť, ako sa Vám výzva páči..

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov