SKÚŠAM: Makeup Revolution - Redemption Palette Acid Brights

By Unknown - augusta 08, 2014

Na túto konkrétnu paletku od Makeup Revolution som sa tešila ako malé dieťa. Chcela som niečo farebné a hravé na leto. Táto paletka je z rady Redemption Palettes, kde patrí aj Iconic 1,2 a 3, ktoré sú kópiou Naked. Acid Brights tak sú inšpirované paletkou Acid od Sleek. Osobne ma značka Sleek až tak nenadchla, a preto som sa rozhodla vyskúšať jej kópiu od Makeup Revolution..

Balenie je plastové, ale vyzerá podľa mňa celkom dobre. Niekomu môže vadiť, že kvôli vrchnej presklennej časti sa do balenia "nezmestilo" zrkadlo. Ja však mám radšej i tak maľovanie pri veľkom zrkadle, ktoré mám vždy niekde okolo.. :-) Zo zadnej strany paletky je aj zloženie či gramáž, takže koho by to zaujímalo, nemusí to niekde dohľadávať alebo lúštiť malé písmenká.


Rozloženie a kombinácia tieňov si ma hneď získala (preto som si paletku aj kupovala ;-)). S paletkou sa dajú vyčarovať šialené looky aj trebárs obyčajné dymové líčenie..


Podľa swatchov má lepšiu pigmentáciu niektorých tieňov asi Sleek, ale nedá sa povedať, že by tam bol nejaký veľký rozdiel. Niektoré ma milo prekvapili a iné trošku sklamali. Konkrétne prvý (tmavoružový tieň) som čakala výraznejší a trochu iný odtieň. Neonová ružová je taktiež slabšie pigmentovaná a pre mňa taká "nemastná-neslaná". Ale tak je to asi pri väčšine paletiek. Niektoré tiene si zamilujete a iné nie. Výdrž je s primerom od Zoevy celodenná, inak sa tiene po asi 3-4 hodinách začnú zlievať a začne sa vytrácať ich farebnosť. Ja to za problém nepovažujem a som s paletkou spokojná aj napriek tomu. :-)



Máte radi farebné a hravé paletky? Aká je Vaša najobľúbenejšia?

  • Share:

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Nádherná paletka, pigmentace tak střední, ale vypadá krásně. Mě to také přijde podobné jako u Sleek, ta pigmentace určitě a právě i u matných, při stínování, jak se ta pigmentace ztrácí, to mi dělá i u Sleek stínů bohužel..

    OdpovedaťOdstrániť