SKÚŠAM: Lush šialenstvo pokračuje - tuhý šampón a kondicionér

By Unknown - októbra 14, 2014

Ako ste už asi pochopili z nadpisu, aj dnes Vás budem "otravovať" s Lushom. Už v minulom článku som Vám písala, že z mojej návštevy v Prahe som si odniesla z Lushu tuhý šampón. Keď som ich tam všetky videla nakope, úprimne som nemala predstavu, ktorý si vybrať.. Nakoniec som skončila pri Seaniku, ktorý ma očaril svojou zvláštnou farbou, vhodnosťou pre moje vlasy a úžasnou vôňou... :-) Nevedela som sa dočkať, kedy si budem umývať vlasy a samozrejme som ho už hneď v Prahe skúšala..

Zdroj: oficiálne stránky LUSH cz
Keďže sa predáva len v kúsku igelitu, dokúpila som si k nemu aj okrúhlu krabičku, aby so mnou mohol aj cestovať. Po prvýkrát som skutočne nevedela, "čo s ním". Začala som ním šúchať po vlasoch a mala som pocit, že vôbec nepúšťa a nepení. Keď som ho však odložila a začala som šampón vmasírovavať do vlasov, prišla som na to, že som ho použila až príliš a pení skutočne dobre. Stačí ním párkrát prejsť po vlasoch a skutočne verím, že vydrží tých sľubovaných 80 umytí. Už som asi pri 15.umytí a nemám pocit, že by z neho príliš ubudlo (na fotke nižšie môžete vidieť).. :-)
Čo sa týka vlastností šampuku a jeho výsledkov, bola som veľmi milo prekvapená. Je to vôbec prvý šampón, po ktorom som nemusela použiť kondicionér a aj tak som bez problému vlasy rozčesala. Problémom však bolo, že mi 2.-3. deň vlasy prišli už na koncoch akoby tvrdé, ale zase sa vôbec nemastili ako pri bežnom šampóne (používam Syoss). Za cenu cca. 11€ (aj s krabičkou) na 80 použití je to podľa mňa skvelá kúpa. Určite môžem odporúčiť tento šampón aj na dlhé, zosvetľované vlasy, ktoré sa rýchlo mastia. Vie s týmito problémami pekne zatočiť... :-) Nadchol ma dokonca až tak, že som si prikúpila aj ďalší šampuk od Lushu. Ale o tom asi až za dlllllllho, keď domíňam tento..


Vyššie som spomínala, že jediným problémom v mojom prípade bolo, že vlasy boli za 2-3 dni pomerne dosť pri koncoch tvrdé. A ako riešiť tento problém? Tuhým Jungle kondicionérom od Lush... Typicky zabalený len v sáčku, takže som si k nemu tiež objednala oválnu krabičku na jeho uskladnenie.


Neviem vlastne, či je to zámer (pravdepodobne áno), ale pripomína mi trávu a prírodu. A táto vôňa sa drží na vlasoch aj druhý deň po použití. Na vrchu je chutná jašterička na liste, ktorá bohužiaľ po pár použitiach "zmizne". Pri aplikácií kondicionéru som si opäť prešla veľkou neznámou. Bola som zvyknutá so šampónu, že dobre pení a presne sa dá zistiť, kde ho mám a kde nie. Tento kondicionér síce trochu pení, ale len po prejdení po vlasoch a pri vmasírovaní už nie. Prvýkrát som mala pocit, že som si ho dala strašne málo a že to určite nemôže byť na všetkých vlasoch. Na 2.-3. deň som bola milo prekvapená. Žiadne tvrdnutie vlasov sa nekonalo a vlasy zostali pekne jemné. Zároveň to však nemalo dopad na ich mastenie. Proste sen... :-)


Krásne vonia a hýčka moje vlasy prevažne prírodnými ingredienciami. Neviem, aký je samostatne, prípadne s iným šampukom ako Seanik. Ale dokopy vytvorili veľmi silnú dvojicu, ktorá tak skoro moju kúpeľňu neopustí. Ubúda síce podstatne rýchlejšie, ale jeho cena je cca. 6€, čo je menej ako pri šampuku. 


Používate tuhý šampón a kondicionér? Od akej značky?

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov