NÁKUPY: Yankee Candle + kozmetika e.l.f.

By Unknown - novembra 10, 2014

Ahojte!

Kto sleduje môj facebook, tak prednedávnom videl aj moju dilemu ohľadom Yankee Candle. Čítala som kopec článkov, hľadala názory až som sa dopátrala k prepočtom. Niekto prepočítaval vzhľadom na dobu horenia Yankee Candles oproti rôznym sviečkam, napríklad aj od Brise. Ďalším problémom bolo aj to, že kopec sviečok obsahuje karcinogénne látky, nekvalitný vosk a pod. Výsledok bol taký, že vzhľadom na dobu horenia a kvalitu, Yankee Candle sa oplatia. Pre mňa jasný signál, aby som si objednala svoje prvé "fajnové" sviečky..
Chcela som pôvodne objednávať z ebay, ale cenovo to vyšlo skoro rovnako ako zo slovenských eshopov (a mohla som ich mať skôr!). Takže nakoniec som zvolila eshop yankeesviecky.sk . Keďže majú dodanie nad 35€ zdarma, tak som si samozrejme navyberala... :-)) A ako som už bola taká rozšafná, tak som si spomenula aj na eshop e.l.f. a samozrejme som si konečne niečo objednala...


Ako prvý dorazil balík so sviečkami. A asi dostatočne prevoňali aj krabicu, pretože som psíka od nej nevedela odtrhnúť.. :-) Sviečky boli trochu menšie, ako som očakávala, ale za to voňali dokonale. Objednala som si aj nejaké svietniky na sviečky a sviečky som objednávala vo veľkosti sampler. Keďže som objednávala naslepo, tak som nechcela nejakú obriu sviečku, ktorá by sa mi potom nepáčila. Cenovo mi tieto sviečky tiež prišli priateľnejšie - stáli od 1,50-2,50€/ks (niektoré boli v zľave).


Good Air, 1,50€, link
Musím sa priznať, že táto sviečka sa mi na prvé ovonanie páčila najmenej. Po dôkladnejšom zvážení sme s priateľom skonštatovali, že vonia ako aviváž. Darovala som ju ďalej a prekvapivo po zapálení voňala trochu inak, a bolo to omnoho lepšie.. :-) Niekde som čítala, že z tejto istej série je vraj sprej, ktorý vie krásne neutralizovať pachy (napr. zo zadymeného priestoru, z vyprážaného atď.), takže si ho musím určite niekde zohnať a vyskúšať.


Summer Scoop, 1,50€ , link

Jahodová zmrzlina alebo jahodové smoothie. To bol môj prvý dojem z tejto sviečky. :-) Ružovú dvakrát nemusím, ale sviečka vonia vážne krásne sladko!


Honey Bloosom, 1,50€, link

Akurát mi tu horí pri písaní článku.. :-) Ako prvú sviečku som si zapálila Lake Sunset a neprevoňal byt tak ako práve táto vôňa. Je to taká pekná kvetinová nevtieravá vôňa.


Angels Wings, 2,50€, link

Sladko-sladká vôňa koláčov a dreva. Cítim tam vanilku, perníkové korenie a ešte niečo ďalšie extra sladké. Myslím, že ani piecť by som nemusela, táto sviečka totižto nakŕmi aj moje chuťové bunky (okrem tých čuchových samozrejme)


Icicles, 2,50€, link

Ja osobne tam cítim mentol (alebo niečo podobne svieže) a k tomu nejakú veľmi jemnú a ľahkú vôňu. Dokopy to skutočne vonia, ako keď sa prechádzate po čerstvo napadanom snehu cez park. Nie je však príliš výrazná, tak som zvedavá, ako bude voňať po zapálení.


Candy Cane Lane, 2,50€, link

Je to zvláštne spojenie mäty a vanilky. Tá vanilková vôňa mi veľmi pripomína Butterbear od Lushu a mäta si k tomu proste domyslite.. :-)


Snow in Love, 2,50€, link

Ďalšia sladká vôňa v spojení vanilky, dreva a mäty. Pripomína mi Angel´s Wings, len s pridanou mätou a trochu výraznejšia.


Set sampler vôní, 12,50€, link

Pôvodne som si chcela objednať takýto set vôní vo vianočnej variante. Na slovenskom eshope ich však nemali (ale dajú sa nájsť na ebayi za cca $15), takže som si nakoniec objednala tieto. A teda dobre som spravila. Obzvlášť Honey Glow a Wild Fig milujem! Neviem ako je to možné, ale v oboch cítim nejakú drevnatú ťažšiu vôňu, ktorá je na chladné zimné večery ako stvorená. Nezaostáva však ani Ginger Dusk a Amber Moon, len tie sú o niečo ľahšie. Lake Sunset bola moja prvá Yankee Candle, ktorú som si zapálila. A musím povedať, že na prvýkrát to nebol dobrý výber, pretože nebola príliš výrazná. Bola skôr jemná a len mierne prevoňala byt. Keďže som očakávala od YC, že sú to všetko úžasne voňajúce sviečky, tak to bolo trošinku sklamanie. Na druhú stranu vydržala skutočne dlho. Kým som ju "pokorila", trvalo to 5 dní.. :-)


Žltý svietnik, 3€, link

Roztomilosť sama. Malý mini pidi žltý svietniček. Ešte som váhala aj nad tyrkysovou, ale nakoniec som zostala len pri žltej. Viem si totižto presne predstaviť tento svietnik na stole v obyvačke, keď sa konečne presťahujeme po prerábke domov. Zapálim si tam nejakú extra voňavú sviečku, vyložím nohy na stôl a budem proste spokojná a šťastná... :-)


Svietnik so stromčekom, 8€, link

Milujem Vianoce. To asi čoskoro pochopíte aj kvôli vianočným článkom, ktoré plánujem už postupne pridávať na blog. Tento rok som si KONEČNE zavčasu spomenula aj na to, aby som kopec doplnkov a dekorácií poobjednávala z ebayu, preto som nemohla odolať ani tomuto rozkošnému svietniku s vianočnými stromčekmi, kde každý má iný špic. S červenou či zelenou vianočnou sviečkou to bude dokonalosť sama.. :-)


A to by bol môj celý nákup od Yankee Candle. Čo sa týka eshopu, všetko bolo rýchle a prišlo správne, ale aj tak nemôžem povedať, že by som bola 100% spokojná. Po objednaní totižto obdržíte len mail, že prijali Vašu objednávku a neviete sa potom pozrieť, v akom stave je (na stránkach sa neviete prihlásiť, len pri objednávke). Nepríde Vám ani mail o odoslaní, a tak sa mi stalo, že mi zavolal len kuriér, že je už u mňa. Ja som samozrejme nemala hotovosť, čiže som ešte musela letieť do bankomatu. Mala som s tým nakoniec trochu viac stresu, ako som očakávala. Asi skúsim nabudúce svieckovo.sk alebo nejakú kamennú predajňu (aj keď v BA si za tieto sviečky budú v kamennej predajni pýtať asi celý majetok).. 
Navyše som tak trochu dúfala, že k prvej objednávke za 38€ mi nejaký darček prihodia. Hold si ma asi zhýčkal Lush, ktorý mi poslal drahý krém ako darček. Preto mi príde normálne k objednávke za 38€ prihodiť aspoň sviečku za 1,50€.. Na Slovensku bohužiaľ hýčkanie si zákazníko a starostlivosť o  nich nefunguje.. :-/

Ďalšia objednávka bola z www.elf-kozmetika.eu/sk . Túto stránku som objavila tak asi rok dozadu, ale nejako som na ňu pozabudla a vrátila som sa k nej až teraz. Hlavne ma lákali veci na kontúrovanie a na tvár, ktoré som  našla a ešte za prijateľné ceny. Neberte toto ako plnohodnotnú recenziu, len akýsi môj prvý dojem.. :-) Podrobnejšie recenzie ešte určite budú... :-)

Contouring Blush & Bronzing Powder, 4,50€, link

Musím sa priznať, že som nečakala až tak krásne obaly. Videla som na e.l.f. nejaké video recenzie, ale je pravda, že písané som nehľadala. A v tých videách tie výrobky nevyzerali až tak luxusne. To, ako tá matná bude vyzerať po nejakej dobe, je asi jasné. Ale teraz je to krááááásne! :-)


Po aplikovaní sa konzistencia tejto tvárenky a bronzera zmení na púdrovú, ako môžete vidieť na swatchoch. Pigmentácia je úplne božská. S výrobkami sa dá navyše dobre pracovať a dobre sa strácajú. Na prvý dojem je to zatiaľ veľmi slušné.


Moisturizing Foundation Stick, 8€, link

Chvíľu som zvažovala ešte ten tmavší odtieň, ale nakoniec som spokojná. Vybrala som si odtieň Almond a kontúruje sa s ním dokonale. Na prvý pohľad možno pôsobí trochu tmavo, ale ja som skôr tmavší typ a táto farba mi na kontúrovanie akurát sadla. 


Veľmi príjemne ma prekvapila konzistencia a hydratácia. Nebol problém ani s nanesením a zapracovaním do pleti. Nanášam ho na pleť štetcom, aby som ho nemala zase príliš veľa a potom ho rozmazávam do stratena. Mám čo robiť, aby som si ho na prvý pohľad bezhlavo nezamilovala...



All Over Cover Stick, 1,79€, link

Musím sa priznať, že pri tomto produkte som sa nechala zlákať zľavou. Páčil sa mi nápad dať korektor do "sticku", s ktorým sa ľahko manipuluje a ľahko sa nanáša. Realita však je trochu inde.


Bohužiaľ, nemám pocit, že by tento korektor vôbec niečo robil. Skoro nekryje (keď ho rozmažete už nekryje vôbec), vrstviť sa nedá a pod oči používam rozjasňujúci korektor, resp. korektor trochu bledší ako dávam na zvyšok tváre. Čiže som zvedavá, ako ho využijem. Buď poputuje k niekomu inému, alebo neviem..




Studio High Definition Powder, 7€, link

Vždy som zatiaľ mala púdre "s farbou". Všetky tieto priehľadné fixátory či prispôsobujúce sa púdre išli mimo mňa. Ale kedy skúsiť aj túto časť kozmetického sveta, ak nie teraz? Na tento púder som navyše čítala na internete strašne veľa chváľ, tak ma zaujíma, čo je na tom pravdy..


Po otvorení ma čakalo prekvapenie, krásna hubka na nanášanie púdru. Keďže je biela, tak sa asi rýchlo zašpiní, ale čo už, pekné to je. Púder krásne zafixuje makeup a ten vydrží o celé hodiny dlhšie. Ja mám navyše dosť mastnú T-zónu a s týmto púdrom vydrží dlhšie vo fáze "mám prirodzený zdravý lesk", miesto fázy "mastnota mi pomaly steká už aj z tváre". Za mňa teda zatiaľ dobré a uvidíme, ako to bude ďalej.


Jumbo Eyeshadow Stick, 1,99€, link

Ceruzkám na oči prichádzam na chuť až niekedy poslednou dobou. Veľmi rýchlo sa zaradili do môjho líčenia. Dám na celé viečko ceruzku + pridám nejakú tmavšiu farbu do ohybu oka a hotovo! Rýchle líčenie, ktoré vyzerá dobre, je na svete..


Ceruzka je na očiach veľmi jemná a hádže taký prirodzený lesk. Ľahko sa s ňou pracuje a nenaťahuje viečko, naopak po ňom dobre kĺže. Nezlieva sa do ohybu oka a vydrží (zatiaľ mám odkúšané) minimálne 7-8 hodín. Čo je na tak lacnú ceruzku dosť slušné. Veeeľmi nádejný produkt na stále zaradenie do mojej "zbierky"..


Mineral Eye Brightener, 2,50€, link

Ja vám neviem.. Keď som ho takmer vysypala, videla som ho v plnej zbroji a vo veľkom množstve pracovať. Keď som ho však chcela potom štetcom naniesť pod oči a pod obočie, nemala som pocit, že niečo tam mám.


Musím určite skúsiť ešte inú aplikáciu a dávať ho tam viac, ale zatiaľ je to pre mňa zbytočný produkt. Mám púdrové aj krémové rozjasňovače a navyše aj rozjasňujúci púder, ktorý pracuje lepšie ako toto. Čiže zatiaľ ma to dvakrát neoslnilo.


Ak by som mala zhrnúť eshop, tak v jeden deň som objednala a druhý som už mala u seba. Zdá sa mi, že mi prišiel aj email, že moja objednávka bola odoslaná. Trochu ma mrzí, že neponúkajú poštovné zdarma nad nejakú výšku alebo aspoň nejaký benefit. Navyše ich stránky sú trochu neprehľadné a neviete si vyfiltrovať napríklad lícenky, bronzery atď, ale musíte sa preklikávať všetkými výrobkami na tvár. Nič však asi nemôže byť dokonalé a s prevaźnou väčšinou e.l.f. výrobkov som zatiaľ spokojná..


Máte skúsenosti s e.l.f.? Čo je Vaša obľúbená vôňa Yankee Candle?

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov