VIDEO: TAG jedno slovo (..alebo viac?)

By Unknown - januára 08, 2015

Áno, ja viem. Odkedy mám svoj videokanál, tak sú tu len samé videá. Neviem, či Vám to vadí alebo naopak Vám to vyhovuje. Každopádne ja som si točenie zamilovala! Prvé dve videá boli v horšej kvalite, pretože boli točené na starú kameru. Ale aj tak som sa snažila lepšie upraviť obraz či úvodnú fotografiu. Tretie video je točené už novou kamerou, je prestrihané len minimálne (prekvapivo som vydržala rozprávať stále k veci bez nejakých zádrheľov) a má tak nielen krajšiu kvalitu, ale snáď i prejav.. 
Som veľmi rada, že je vidno nejaký rozdiel a pokrok medzi mojimi videami, aj keď sú len tri. O to viac ma potom baví vymýšľať nové a zaujímavejšie videá. Keby som mohla, tak asi točím celý deň, aby som všetky nápady stihla zrealizovať. Dnes to bude TAG, ktorý ma bavil od začiatku až do konca. Miesto jedného "suchého" slova som sa snažila zahrnúť aj nad čím uvažujem pri vyberaní toho jedného slova. Som celkom zhovorčivý človek a občas vyjadriť myšlienku len jedným slovom bolo dosť ťažké.. :-)



Budem rada za všetky Vaše pripomienky, postrehy či rady. Ak sa Vám video páčilo, určite dajte palec hore alebo odber, aby Vám neušlo žiadne ďalšie video..

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov