VLOG #1 | Domáci chlieb | Psík | Magnetky | Gumáky

By Unknown - februára 13, 2015

Môj úplne prvý vlog, ktorý navyše vznikol úplnou náhodou. Už dlho som sa chystala prevoňať si bytík krásnou vôňou domáceho chlebíka. Bol čas, bola chuť a prečo nevziať so sebou do kuchyne aj Vás? :-)
Ospravedlňujem sa, že vo videu nie je aj ochutnávka, ale ako sa chlieb piekol, tak som dostala strašné kŕče do brucha (pravdepodobne otrava z jedla) a bola som rada, že som ho vôbec vytiahla z rúry. Ale priateľ ako hlavný kritik skonštatoval, že je veľmi dobrý (snáď nie len zo slušnosti a lásky ku mne ;-))...


Budem rada, ak mi dáte vedieť, či sa Vám vlog páčil a či by ste u mňa na YT kanále chceli vidieť vlogov viac. Musím sa priznať, že mňa samú to dosť bavilo. :-)

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov