Moja vizitka | ASK | Slovenské Youtuberky

By Unknown - marca 01, 2015

Ahojte,

nedávno som sa na facebooku pridala k stránke/skupine, ktorá zlučuje slovenské youtuberky. Veľmi sa mi páči nápad dievčat vytvárať nejakú komunitu medzi slovenskými beauty/lifestyle blogerkami a vlogerkami a združovať ich na jednom mieste, kde sú postupne predstavované či sú zdieľané ich nové videá. Sama som netušila, že nás toľko na Slovensku je, ktoré sa tomu venujeme (zatiaľ je tam myslím 23 dievčat). A ak aj Vás zaujíma, koho vlastne na slovensku medzi vlogerkami máme, tak určite mrknite na ich fb stránku:

Zdroj: facebookové stránky "Slovenské YouTuberky"
V rámci stránky prebieha aj samotné predstavovanie všetkých dievčat, a preto som aj ja bola vyzvaná, aby som napísala niečo o sebe. Poslali mi krátku osnovu, čo by to asi všetko malo obsahovať. A keď už to mám napísané, tak som si povedala, že by som to mohla zdieľať aj s Vami, aby ste sa o mne mohli zase niečo (možno nové) dozvedieť. Nakoniec som sa pri písaní vizitky o sebe a mojom blogu či YouTube vcelku rozpísala, hold klasická ukecaná žena.. :-)

"Ahojte!

Moje menou je Paula, ale v blogosfére vystupujem pod prezývkou Papi Lapi. Po mnohých sťahovaniach si teraz užívam život vo „veľkomeste“ – Bratislave. Narodila som sa v piatok 13 a je to môj šťastný deň už 21 rokov. Na strednej škole som bola na intráku v Čechách a mám tak aj českú maturitu (mluvit ale ve videích asi nebudu ;-)), kopec českých kamarátov a hlavne som sa pomerne skoro osamostatnila. Okrem statusu blogerky a už aj youtuberky som zároveň študentka, priateľka a zamestnankyňa seba samej (podnikám!). Robím milión vecí a snažím sa robiť všetky poriadne a s rovnakým zápalom a nadšením. Veľa ľudí by to do mňa nepovedalo, ale okrem kozmetiky, kníh, cestovania, oblečenia a vysokých topánok, rada jazdím napríklad aj na motorke alebo poviem „áno!“ každému šialenému nápadu. Najnovšie zvažujem i napriek svojmu miernemu strachu z výšok zoskok z lietadla. A vlastne sa asi s každým mám o čom porozprávať! J
Blogujem už viac ako rok a keďže som celú túto dobu (a dlhšie) sledovala aj youtuberky, tak som si povedala, že prečo to nevyskúšať? Na Slovensku navyše máme kopec šikovných youtuberov, ale skoro žiadne youtuberky, preto som si povedala, že vlastne nemám čo stratiť! J Na Youtube som asi necelé 2 mesiace, neuveriteľne ma to baví a rozhodne sa nechystám tak skoro prestať. Mojim cieľom je zlepšovať sa a prichádzať stále s novými a neokukanými videami. Zbožňujem filmy, ale ešte viac asi seriály, pretože sú to vlastne také filmy s pokračovaním. Medzi moje naj patrí asi Sex on the City, Once upon a Time, How I Met Your Mother a Walking Dead. Čo sa týka jedla, som veľký gurmán. Asi neexistuje jedlo, ktoré by som nevyskúšala (asi by som sa nechala ukecať aj na niečo uletené), ale rada striedam rôzne kuchyne a úplne najobľúbenejšie jedlo asi nemám. Mojim najväčším snom je mať prácu, ktorá by mi robila denne radosť a pri ktorej by som mohla veeeľa cestovať. To je aj dôvod, prečo som už v tak mladom veku začala podnikať, skúšať všetko možné a venovať sa svojim koníčkom. Obľúbenú youtuberku asi nemám, aj keď ich sledujem veľa. Každá jedna slečna či žena, ktorá nahrá hocijaké video na internet si zaslúži obdiv za svoju odvahu a za to, že si ide za svojimi snami. Najviac ma charakterizuje asi moje znamenie, ktorým je blíženec. V skratke – prelietavá, uletená, živá, žena mnohých tvárí... Ak by som mala byť zviera, tak asi by som chcela byť pes. Proste preto, že psy zbožňujem a raz ich aj sama budem mať, hmmm, no veľa! J

Budem veľmi rada, ak navštívite môj youtube kanál a za všetku Vašu pozitívnu či aj negatívnu spätnú väzbu! Blog aj samotný youtube tvorím pre seba, pretože je to časť mňa samej, ale z veľkej časti aj pre Vás, mojich čitateľov či návštevníkov. Bez Vás by to nebolo ono! <3
Hlavné je nevzdávať sa a ísť si za svojimi snami!
Papi Lapi"

Na záver by som Vám chcela dať do pozornosti môj ASK, pretože ste mi na youtube písali, že by ste chceli videá, kde by ste sa mohli dozvedieť niečo o mne. Pýtajte sa teda na hocičo na asku alebo v komentároch a ja potom natočím video. Pýtať sa môžete na všetko blogové, neblogové, o mne, nejaké tipy - proste všetko, čo Vás napadne alebo čo chcete vedieť.. :-)


  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov