Vedomostná challenge o lyžičku kôpru - JA vs. BRAT

By Unknown - marca 09, 2015

Ahojte, 
posledné video bolo pred týždňom, čo je zatiaľ moja najdlhšia pauza medzi videami. Preto som samozrejme musela pridať nové video! Aj napriek akútnemu nedostatku času som sa cez víkend stretla s mojim bratom a natočili sme pár videí. Zatiaľ máme natočené štyri, ale ak chcete vidieť brata aj v ďalších videách, určite mi dajte vedieť v komentároch tu alebo na youtube! :-)


Na záver by som Vám chcela dať do pozornosti môj ASK, pretože ste mi na youtube písali, že by ste chceli videá, kde by ste sa mohli dozvedieť niečo o mne. Pýtajte sa teda na hocičo na asku alebo v komentároch a ja potom natočím video. Pýtať sa môžete na všetko blogové, neblogové, o mne, nejaké tipy - proste všetko, čo Vás napadne alebo čo chcete vedieť.. :-)

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov