UNBOXING: Tokyo Treat August 2015 box

By Unknown - augusta 23, 2015

Ahojte!

Už dlho dopredu som Vám písala, že som si objednala Tokyo Treat boxík. Potom už som netrpezlivo čakala, kedy ma bude v schránke čakať ten žltý papierik z pošty. Až som sa konečne dočkala a pustili sme sa spolu s priateľom do testovania.

Tokyo Treat ponúka 3 veľkosti boxíkov za rôzne ceny a s rôznym počtom snackov. Ceny sú vratane dopravy a posielajú snáď skoro všade na svete. Viac sa dozviete tu na ich webových stránkach.
Ja som si samozrejme objednala ten najväčší (premium) boxík a práve v tomto boli v auguste avizované ďalšie dve bonusové vecičky.


Keď som si balíček vyzdvihla z pošty, trochu ma prekvapilo, že je celkom malý. Na to, koľko tam malo byť vecičiek... Ale všetko bolo v boxíku pekne naskladané a nič nechýbalo , takže som hneď zabudla na prvotné obavy..


Na facebooku som Vám písala, že o Tokyo Treat boxíku bude len článok. Z časti aj kvôli tomu, že sme sa tešili aj spoločne s priateľom na unboxing a ochutnávku. No a priateľovi sa do videí zatiaľ príliš nechce. Nakoniec ste mi však písali, že by ste veľmi chceli video, tak som sa rozhodla natočiť aspoň taký rýchly unboxing aj s popisom produktov, aby ste to celé aj "videli". A dojmy z ochutnávky sú potom nižšie...


Ako som písala, existuje viacero veľkostí boxíkov a aj leták je písaný postupne. Najskôr vidíte časť, kde sú produkty z najmenšieho boxíku, potom z väčšieho a najväčší obsahuje všetko. Preto som sa rozhodla tak napísať aj túto recenziu. Začneme produktami, ktoré boli v najmenšom boxíku a pomaly to budeme zväčšovať.

V základnom boxíku sa nachádzali tieto produkty:


- Torotto Chocolate & Banana flavor

Hi-Chew Grand Prix Peaches

Frog´s Exciting Picture Book

Heart Chip-a-ross (Heart Chips)

Texas Corn Takoyaki

Torotto Chocolate & Banana flavor


Najlepšie z najlepšieho hneď na začiatok! Priateľ zahlásil, že to chutí ako banány v čokoláde, ale podľa mňa to bolo omnoho lepšie. Na letáčiku sa písalo, že by sa čokoláda nemala roztápať v rukách, ale až v ústach. To sa neudialo, skôr to bola taká sušienková čokoláda, ale sušienky boli také veľmi jemné. Banánová príchuť bola veľmi prirodzená (žiadna chémia).

JA: 8.5/10

TOM: 7.5/10









Hi-Chew Grand Prix Peaches
Broskyňový žuvací cukrík, ktorý je ale tak zvláštne žuvací a neviete ho rozhryznúť? Inak to asi popísať nevieme.. :-) Podobné cukríky máme, ale chutilo mi to. Broskyňová príchuť bola veľmi prirodzená.


JA: 7/10

TOM: 5.5/10





Frog´s Exciting Picture Book
Tvrdšie želé, ako to na ktoré sme zvyknutí u nás. Podľa priateľa (a sčasti aj mňa) to bolo trochu umelé. Každá etapa vývoja žabky mala inú príchuť, najlepšie bolo asi hroznové vajíčko. Želé na sebe malo zvláštny povlak, ktorý sa mi potom prilepil na zuby a nevedela som ho úplne dať dole.


JA: 3/10

TOM: 4/10









Heart Chip-a-ross (Heart Chips)
Priateľovi sa veľmi páčila vôňa, ale ja som tam cesnak (takú mali mať príchuť) necítila. Skôr len BBQ. Tvar srdiečok príliš nemali a čo sa týka konzistencie, tak boli ako také tie biele pokrútené "chipsy", čo sa u nás predávajú. Len mali teda príchuť..
JA: 8/10
TOM: 9/10




Texas Corn Takoyaki

Prvé, čo nás "zaujalo", bola celkom výrazná octová vôňa. Našťastie to po octe nechutí, skôr ako arašidové chrumky, ktoré sú slané. S kukuricou to podľa nás veľa spoločného nemalo...

JA: 4.5/10
TOM: 4.5/10






A už prechádzame na produkty zo strednej veľkosti boxíku:
Kracie DIY Metamorphosis Millet Jelly
Look-a-la-Mode

One Piece Illustration Gums

Disney´s Pop Can Drink Mix
Mochi Taro (Salt)

Kracie DIY Metamorphosis Millet Jelly
Toto si nás teda veľmi nezískalo. Na obale bol "vtipný" návod, kde potrebujete 200ml vody, dva poháre a lyžičku, ale sáčky ste dávali do iného obsahu, takže nakoniec viac ako 110ml vody bolo zbytočných. Pozerali sme návod na YT a tam to bolo celé úplne inak. Takže nám to nevyšlo, nechutilo to príliš dobre - asi ako pena zo šumienky. Priateľ zahlásil, že ľuďom to chutí len kvôli tomu, že sa musia s tým DIY dlho "otravovať".
JA: 1/10
TOM: 1.5/10




Look-a-la-Mode
Asi by sme to prirovnali k rumbe, ale s menej náplňou, ktorú takmer nie je cítiť. A po jahodách či mandliach skutočne nechutí. Taká horšia plnená mliečna čokoláda ako sa predáva aj u nás. Zaujímavý bol však obal, kde každá príchuť mala nejaký vzor, ktorý sa opakoval aj na čokoládach.
JA: 2/10

TOM: 3/10




One Piece Illustration Gums
Ani jeden z nás nepozná One Piece seriál, takže nám to vôbec nič nehovorilo. V celom mega balení boli len 4 žuvačky, ktoré boli dosť hnusné. Priateľ dal toľko bodov len za plagát na chladničke (snáď sa mi ho podarí časom nenápadne zničiť) :-)
JA: 0/10

TOM: 0.5/10








Disney´s Pop Can Drink Mix
Lízatko v tvare mikimauza, vyšla na nás akurát (opäť) broskyňová príchuť. Chutilo to dobre, žiadna chemická príchuť, roztomilé balenie..
JA: 6/10

TOM: 6/10




Mochi Taro (Salt)
Tradičný japonský snack. Soľ tam príliš cítiť nebola, bolo to ako ryžový kreker. Neurazí, nepoteší..
JA: 3/10
TOM: 5/10



A nakoniec vecičky z najväčšieho boxu:
Frozen Country Ma´am´s White Bear (SPECIAL)

Mr. Sushi Chef´s Gummies DIY

FROZEN Double Cast Chocolate

Fruit-Filled Jelly Oranges

Peach Flavored Potato Chips
(a bonusové: Collon - vanilková príchuť a sushi guma)

Frozen Country Ma´am´s White Bear (SPECIAL)
Skúšali sme to aj nezmrazené a chutilo to ako piškóta s hrozienkovým krémom. Pravdepodobne to bola chuť red bean (červenej fazule, ktorá je v Japonsku veľmi obľúbená). Keď sme to zmrazili, chutilo to jednoznačne lepšie a asi by som si to kúpila aj znova.
JA: 7/10

TOM: 6.5/10



Mr. Sushi Chef´s Gummies DIY
Jednoznačne jednoduchšie DIY - len vyberiete jedno želé a prilepíte ho na druhé. Spodok (ryža) bolo banánové želé a vrch (ryba) bol jahodový alebo citrónový. Chutilo to dobre, len to hrozne lepilo. Až tak, že si priateľ robil srandu, že to vyrobili v továrni na lepidlo.. :-)

JA: 5/10

TOM: 5/10





FROZEN Double Cast Chocolate
Na to, aká je to veľká krabička, tak tam bolo 8 tyčiniek - polovica vanilková, polovica čokoládová. Krém bol príliš sladký a bolo ho tam málo, podobné tyčinky sa robia aj u nás (akurát lepšie). Priateľ to nazval "lacnou poľskou tyčinkou"
JA: 2/10

TOM: 1.5/10




Fruit-Filled Jelly Oranges
Skúšali sme to mrazené aj nezmrazené. Na prvý pohľad to už vyzeralo super! Mandarinkové želé, v ktorom boli celé mandarinky. Nezmrazené to chutilo ako obyčajné želé, zmrazené ako vodová mandarinková zmrzlina. Super vyvážená sladkosť a kyslosť. Vedela by som si predstaviť, že by som to mala znova a že by som si to kúpila.
JA: 7.5/10
TOM: 7.5/10




Peach Flavored Potato Chips
Na toto som sa tešila z celého boxu najviac. Bola som zvedavá, aké to bude. A prekvapivo to nebolo až tak zlé. Bol to zemiakový chips obalený v marhuľovom cukre (ako želé). Chutilo to zaujímavo, nezjedli by ste asi celý balík, ale ako obzvlástnenie dobré...
JA: 8/10

TOM: 7/10






Sushi guma
Bonusový predmet a celkom sranda. :-)


Collon (vanilla)
A to najlepšie nakoniec. Netreba to ani príliš obkecávať - proste vanilková zmrzlina! :-) To nás napadlo ako prvé a najlepšie to vystihuje tú chuť. Sú to malé "vankúšiky" z oplátky plnené vanilkovým krémom.
JA: 9/10

TOM: 10/10 






Uff, tak to už by bolo úplne všetko! :-) Dúfam, že sa Vám tie hodiny mojej práce (fotenia, spisovania recenzií, písanie článku, strih videa..) budú páčiť a budem rada, ak mi zanecháte komentár, či by sa aj Vám niečo podobné páčilo dostať a vyskúšať. Viete ako, nápady na giveaway treba zbierať...

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov