Ó, vlasy!

By Unknown - apríla 17, 2016

Ahojte!

Mala som trošku dlhšiu pracovnú pauzu a nepridávala som tak ani príliš veľa selfie. To je jedným z dôvodov, prečo nemôžete vedieť o mojich vlasoch, ktoré sú momentálne trochu iné. Túžila som po zmene a ako realizátora som si vybrala salón Clamon, ktorý donedávna sídlil pri známom klube Harley v Bratislave. Od mojej prvej a zatiaľ poslednej návštevy sa stihli presťahovať, ešte bližšie ku mne, čo spečatilo moje rozhodnutie spraviť si z nich "dvorný" salón, kam budem chodiť. Poznáte to, nemáte chuť skúšať (a do istej miery aj riskovať) stále v nových a nových salónoch, ale skôr isť na istotu. Mám pocit, že to by mi práve tento salón mohol zabezpečiť.. :-)

Pôvodne bola moja predstava asi najbližšie k tomuto, aj keď som zvažovala aj červené ombré alebo kratší zostrih..

Zdroj: google.com
Po príchode do salónu som všetky predstavy prekonzultovala s kaderníkom a nakoniec sme sa spoločne zhodli na červenej a podstrihnutí vlasov o pár centimetrov. Keďže som bola viac nerozhodná ako rozhodná, tak mi veľmi svojimi radami a trpezlivosťou pomohol s výberom. Salón som objavila vďaka zľavomatu a vlasy má tak stáli cca. 60€ aj s Pro Fiber kúrou, ktorú môžem len odporúčiť. Stále sa kochám mojimi krásnymi vlasmi, a to už je to mesiac od mojej návštevy salónu!

Takto nejako dopadol výsledok, akurát na ten vrch vlasov mi padá "úžasný" tieň, ale čo už.. Bohužiaľ viac fotiek nemám, budete si preto musieť počkať do nejakého videá, aby ste videli kompletný výsledok trochu lepšie..


Hmm, rozčesávanie.. Pred návštevou salónu som mala chuť sa práve kvôli zamotávajúcim vlasom ostrihať strojčekom. Bolo to neuveriteľné, čo nakoniec priznal aj kaderník. Kým mi dočesal jednu stranu hlavy, tak tá druhá sa zázračne zamotala. Nakoniec to vyriešilo prestrihanie vlasov a úžasná kefa od Tangle Teezeru, ktorú som si v salóne rovno kúpila. Je väčšia ako tá moja predchádzajúca, je tvrdšia (tj. tie štetinky sa tak neohýbajú) a mala by rozčesať aj mokré vlasy, čo som zatiaľ neskúšala..


Neviem, či som Vám už aj na blogu spomínala, že nemám rada ružovú. Nuž... V poslednej dobe sa môj vzťah k ružovej mení a už mi nevadí tak ako kedysi. Aj táto kefa bola najkrajšia asi práve v tejto farbe.


Ak ste čakali koniec článku, tak ešte o kúsok to natiahneme. Konkrétne k mojim ďalším plánom s vlasmi. Zamilovala som sa do vlasov blogerky Le Happy (poznáte ju?), takže niečo podobné by som si chcela nechať s vlasmi spraviť nabudúce. Už netrpezlivo čakám, kedy budem môcť ísť ku kaderníkovi a zase vlasy o kúsok zmeniť.

Zdroj: http://www.le-happy.com/heather-grey/
Farbíte si vlasy doma alebo u kaderníka? Čo bola najviac "uletená" farba, ktorú ste mali na vlasoch?

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov