RANDOM | Prestávam blogovať?!

By Unknown - apríla 13, 2016

Ahojte!

Ja Vás po veeeeeeľmi dlhej dobe vítam na mojom blogu. Keď som teraz blogger zapínala a videla som graf návštevnosti, tak som musela úplne prekopať celý začiatok článku, ktorý som vymyslela v sprche (tiež tam dostávate tie najlepšie nápady?). 

Vezmime to ale postupne.

Pôvodne mal byť tento článok recenziou boxíku od Tokyo Treat (japonské mňamky). Keďže som sa ale teraz nejakú tú chvíľku blogu ani youtube nemala čas venovať, tak som sa rozhodla spraviť trošku iný typ článku. O tom, kde som bola a čo so mnou bolo. A tak vznikol námet na tento "random" článok s pár fotkami, tipmi, nákupmi. Mala som už vymyslený aj úvod!


Lenže potom som zapla blogger a uvidela som štatistiky návštevnosti. 

Vy ste blázni! 

Viete koľko Vás sem chodí? Aj napriek tomu, že som teraz takmer vôbec nebola aktívna? WAU! Som Vám za to neuveriteľne vďačná a je to podpora a pocit, ktorý za to stojí. A to je jedným z dôvodov, prečo blogovať či vlogovať tak skoro neprestanem... :-)

Čo ale so mnou bolo? Prečo som bola neaktívna? Už ma blogovanie nebavilo?

Odpoveď je veľmi jednoduchá - blog ma neživí a práca, ktorá ma živí vyžadovala moju viac ako veľkú pozornosť takmer mesiac a pol. Víkendy, večery, celé dni... A aj keď som prišla domov a mala som chuť Vám niečo napísať, tak ma čakalo doma neopraté prádlo, nevyložená umývačka, prípadové štúdie a seminárky do školy, druhá práca a v neposlednom rade aj veľmi chápavý priateľ, ktorý však nie vždy bol úplne chápavý. Niekedy hold nevedel pochopiť, prečo sa takto dobrovoľne "zdieram" z kože. Preto podľa mňa nie je prekvapivé, že som na blog ani youtube nemala chuť, energiu a ani nápady. Chcela som sa k blogu vrátiť hneď ako mi skončilo to najhektickejšie obdobie (tj. po skončení marca), ale bola som tak vyšťavená, že som na to opäť nemala energiu. Keď som nedospávala všetky tie hodiny, tak som sa snažila dohnať zanedbané..

Počas marca som mala čas "potešiť sa" len jedlom, takže sme vyskúšali pomerne dosť nových jedál či podnikov. Napríklad sme skočili na sobotné raňajky do YEME (supermarket s potravinami od lokálnych výrobcov), kde sme mali úplne úžasný croissant s mascarpone, jahodami a mätou. Mňamka!


Skúsili sme aj vietnamské bistro vo freshmarkete, kde sme skúsili naše obľúbené Pho a Bun bo Nam bo. Nebolo to zlé, ale bistro na Miletičke stále u nás vyhráva..


A v neposlednom rade sme konečne skúsili pomerne ospevované a známe bistro Soho v Starom meste. Jedlo aj atmosféra boli veľmi dobré. Zatiaľ som kokosovú polievku s banánom jedla len tu.


Samozrejme táto "potecha" jedlom bola nezlučiteľná s ketodiet, takže som si na ten čas dala pauzu. Našťastie (a na moje veľké prekvapenie) som pribrala späť len nejaké 2 kg, takže teraz som sa opäť vrátila ku KetoDiet a idem zhodiť zvyšok kíl. Do leta snáď bude tip-top postavička. Držte mi palce! Po takýchto hodoch bude ťažké zriecť sa toho...

V jednu nedeľu sa mi ešte podarilo "odskočiť" si po práci na moto výstavu do Incheby a keďže sme parkovali v auparku, tak som úplnou náhodou mrkla do Nike a našla som tam úplne skvelé tenisky v zľave. Stáli ma 50€ a sú to také tie tenisky, čo sú vnútri zvýšené (tj. ako podpätky?). Určite to má názov, ale nie som módny guru, aby som to vedela pomenovať... :-)



1.apríla sme si s kolegyňami z práce spravili výlet do Viedne. Navštívili sme SCS (Shopping Centre Sud), kde sme zvládli Primark a len pár iných obchodov. Viete ako, Primark dá zabrať. Ja som si nakúpila hlavne také neutrálne tričká s krátkym rukávom, ktoré mi chýbali a ďalšie basic kúsky, ktoré som sa rozhodla Vám ani neukazovať. Najväčší úlovok boli asi Harry Potter tepláky za 5€ a pyžamko s batman tématikou a nápisom "My boyfriend is a superhero". Po Primarku nás čakal skvelý obed. Nakoniec sme si vybrali Burgeristu, čo bola úžasná voľba. Burger, hranolky, prostredie aj omáčky boli úúúplne dokonalé.


Dobrá správa pre tých, ktorí sa chystajú do SCS - už je aj tam LUSH! Objavila som ho úplnou náhodou a samozrejme som si musela kúpiť moje stálice, ktoré mi už došli, Mask of Magnaminty a Let The Good Times Roll.




Okrem iného som začiatkom apríla dosť nakupovala. Konečne sa mi to náročné obdobie skončilo, tak som mala pocit, že si potrebujem veeeľmi veľa vecí kúpiť. Vo veľkom som kupovala hlavne mikiny a tenisky. A prekvapivo sa mi zapáčilo v Croppe, kde som kupovala veci nielen sebe, ale aj svojmu frajerovi. Z Croppu je napríklad aj toto Mickey tričko..


Mánia na tenisky prerástla aj do návštevy outletu vo Voderadoch, keďže som si chcela kúpiť airmaxy, ktorým začínam nejako prichádzať na chuť. Nič sa mi v Nike ale nepáčilo. Frajer nezabudol asi miliónkrát skonštatovať, že je to len dobre, že adidas je lepší. A ako na potvoru som v Adidase našla dva posledné kusy akurát v mojej veľkosti a jedny boli zlacnené zo 110€ na 19,90€ a druhé z 99€ na 14,90€. Chvíľku som mala dilemu, či potrebujem druhé béžové tenisky, ale frajer zahlásil, že potrebujem. A Adidas je lepší! :-D





A slovo dostala aj predajňa Retro Jeans, kde som si chcela kúpiť viacero vecí. Topánky ale nemali v mojich číslach. Kabelka zo zajaca bola nejaká vypelichaná... A tak som skončila opäť pri mikine. Zlacnenej tuším zo 45€ na 15? :-)


Behom marca mi ešte stihli prísť dva balíčky. Jedným bola paletka od Coastal Scents Revealed Smoky. Je to jeden z ďalších "klonov" Naked Smoky, ale je doplnená ešte o ďalšie tiene. Pigmentácia aj výdrž sa mi zatiaľ páči, tak uvidíme, ako celé testovanie dopadne..


Prišiel mi balíček aj z lookfantastic - Skin Care Routine, čo by mala byť kompletná starostlivosť o môj typ pleti. A tu nastal ten problém. Chcela som hlavne vyskúšať glamglow, ktorý ale v balíčku nebol. Tak začal dlhý proces reklamácie. Viackrát som im písala, oni to viackrát prezisťovali a neodpisovali. Nakoniec sme to uzavreli na refund, 15 libier, akurát na ich beauty box. Ten mi ale tiež neprišiel. Tak opäť som pátrala. Vraj moju objednávku zrušili, pretože nebolo možné strhnúť platbu, pritom ale objednávka bola odoslaná. Opäť som im písala, tak uvidíme, čo mi odpíšu.. Pri ďalšej objednávke budem veeeľmi zvažovať, či objednať alebo nie.



Uff, zvládli sme to takmer nakoniec.

Až k dnešnému nákupu. Linkám od Miss Sporty, ktoré mám rada v ich čiernej variante a rozhodla som sa skúsiť aj ich farebnú variantu.


Po tak dlhom a náročnom článku by som Vám chcela pogratulovať a poďakovať, ak ste sa dostali až sem, na jeho záver. Ku kozmetickým produktom určite budú ďalšie fotky a recenzie, oblečenie na mne možno niekedy uvidíte vo videu.. :-) Veľkú časť nákupov som sem nedávala, pretože sú to "obyčajné" basic svetre či kúsky, ktoré raz aj tak uvidíte pri inej príležitosti..

Čo ste si kupovali v poslednej dobe Vy? Máte radi farebné linky?

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov