Skúšam a testujem: Bestsellery od theBalm

By Unknown - júla 07, 2016

Ahojte!

Prázdniny začali! Trikrát hurááá!

Viete, prečo hurááá? Konečne sa mi snáď podarí zrealizovať moje plány a dosiahnuť ciele, na ktoré mám konečne čas. Jedným z týchto cieľov je aj opätovné rozbehnutie môjho blogu a youtube kanálu. Ideálne aspoň 2 článkami a jedným videom týždenne. To by mal byť celkom splniteľný cieľ, nemyslíte?
A práve kvôli splneniu tohto cieľa som nedeľu trávila v plnom pracovnom nasadení a podarilo sa mi nafotiť fotky aspoň k 10 recenziám, ktoré v najbližšej dobe na blogu uvidíte. Niektoré produkty z recenzií boli úžasné a rýchlo sa stali mojimi favoritmi, iné boli naopak obrovský prepadák a škoda peňazí.

Začneme však zľahka, niečím naprosto úžasným a dokonalým, čo určite stálo za každý cent, ktorý som za to zaplatila. Jedná sa o paletku od značky theBalm s názvom In theBalm of Your Hand, na ktorú Vám sem link bohužiaľ nedám, pretože si ju už kúpiť neviete. Prečo Vám ale píšem o paletke, ktorú si aj tak už nekúpite? Pretože sa jednalo o limitovanú edíciu, ktorá obsahovala menšie balenia bestsellerov od theBalm. Takže toto bude vlastne recenzia nie jednej paletky, ale hneď 11 produktov naraz, ktoré si všetky viete jednotlivo zakúpiť aj na slovenských alebo českých oficiálnych stránkach

Zdroj: Vlastné fotografie
Aby som sa nemusela opakovať pri každej recenzii produktov, tak pigmentácia všetkých produktov je neuveriteľne úžasná! Stačí jemne prejsť štetcom po produkte.. To je aj jeden z dôvodov, prečo paletka stále vyzerá ako nová aj napriek tomu, že ju takmer denne používam. Paletka obsahuje dokopy 11 produktov, ktoré si viete stále všetky zakúpiť na oficiálnom eshope - thebalm.sk (prípadne thebalm.cz).

Zdroj: Vlastné fotografie
HOT MAMA
Jedna z najlepších a najkrajších líceniek, aké som kedy vyskúšala. Na moju pleť, ktorá je zmiešaná a trochu tmavšia (nie som žiadna bledulka), sedí skvele. Obsahuje drobné čiastky zlatej, ktoré však nie sú tak výrazné, aby pôsobili lacno a bolo ich jednotlivo vidieť na pleti. Líčka však tieto pigmenty krásne rozžiaria a pôsobia prirodzene a zdravo. Lícenku si dám len ráno a vydrží mi celý deň. O pigmentácii všetkých produktov som písala už vyššie, preto len dodám, že je potrebné ju nanášať pred oknom alebo na svetle, aby ste to s ňou náhodou neprehnali.. J

INSTAIN
Výrazná ružová, skôr matná lícenka. Musím sa priznať, že spočiatku som si myslela, že odtieň pôsobí vcelku lacno, ale keď ju vyskúšate na pleti, je to úplne iný príbeh. Príde mi, že farba na moju pleť krásne sadne a pôsobí, ako by som sa jemne začervenala, čiže pre mňa veľmi prirodzene. Je pravda, že ju nepoužívam príliš často, a tak by som ju ani v samotnom veľkom balení nepotrebovala, ale pre niekoho bledšieho ako som ja, možno s ružovým podtónom, by to mohla byť skvelá voľba.

CABANABOY
Výrazná fialová lícenka, ktorá však v konečnom dôsledku nie je až tak výrazná, ako vyzerá.  Síce je to pre mňa skôr „večerná“ farba, ktorá je trošku výraznejšia, ale žiadnu lícenku, ani len v podobnom odtieni nemám. Preto skvele doplnila moju kozmetickú zbierku. Opäť s ňou však treba trošku opatrnejšie, keďže pigmentácia je šialene dobrá.

Zdroj: Vlastné fotografie
BAHAMA MAMA
Kde bol tento bronzer celý môj život? Odkedy ho mám, už nepoužívam žiaden iný.. Vydrží so mnou celý deň, aj keď k večeru už trošku začína strácať na intenzite. Musím si taktiež ráno dávať pozor, aby som to s ním neprehnala a niekedy ho vrstvím a rozmazávam skutočne dlho. Radšej postupne „stmavujem“ ako mať na líci veľkú tmavú šmuhu. Na pleti pôsobí veľmi prirodzene, pravdepodobne aj kvôli drobným čiastočkám, ktoré odrážajú svetlo. Síce nevonia tak krásne ako môj bronzer od Essence, ale inak na plnej čiare vyhráva. 

MARY LOUMINIZER
Neviem, kedy u mňa začala táto mánia, ale zbožňujem zlaté rozjasňovače. Mám pocit, že mojej pleti pristanú najviac, dodajú jej krásny zdravý lesk a vyzdvihnú moju pleť aj líčenie na vyšší level. Preto mi Mary padla hneď do oka. Vydrží celý deň, aj keď podobne ako Bahama Mama stráca k večeru na svojej intenzite. Oproti ostatným rozjasňovačom, ktoré som doteraz vyskúšala, však na mojej mastnejšej pleti drží najlepšie.

Zdroj: Vlastné fotografie
HOW BOUT THEN APPLES? | CARAMEL
Apple paletka od theBalm je snáď ešte roztomilejšia ako táto. Preto ma potešilo, že môžem vyskúšať aj nejaký lesk/rúž z tejto paletky. Odtieň Caramel je pre mňa asi najviac prirodzený. Väčšinou som veľmi opatrná, čo sa týka rúžov z paletiek a nemám v ne veľkú dôveru. Dokonca by sa dalo povedať, že neznášam, ako Vám rúže v paletke väčšinou zašpinia celú paletku. Navyše si rúž neviete zobrať behom dňa so sebou, ak nechcete ťahať celú paletku. Tu však prichádza na scénu tento rúž. Na perách je veľmi jemný, skvele pigmentovaný, vydržal mi pol dňa aj napriek tomu, že som pila a jedla. Nie je matný, ale zase sa príliš ani neleskne, taká zlatá stredná cesta. Pery nevysušuje. Jediná vec, čo sa ma odrádza od jeho kúpy je práve nemožnosť kúpiť si len jeden produkt.

THE BALM GIRLS | MIA MOORE
Tento rúž sa mi páči trochu menej ako ten predchádzajúci, ale podľa mňa je za tým aj odtieň, o ktorom si nemyslím, že mi sadol najlepšie. Na perách vydrží kratšie a asi je to produkt z celej paletky, ktorý ma oslovil najmenej. To však neznamená, že by to bol prepadák. Len je oproti ostatným produktom nie až tak prepracovaný.

Zdroj: Vlastné fotografie
Na ruke swatche: 1.rada paletky, 2.rada paletky a na záver rúže
Čo sa týka očných tieňov, tak som sa nakoniec rozhodla, že nebudem rozpisovať jednotlivo. Všetky sú úžasne pigmentované, v nádherných odtieňoch a ich výdrž je celodenná. Skvele sa medzi sebou dajú kombinovať a dobre dopĺňajú celú paletku. Chcela som na záver vybrať najobľúbenejší z tieňov, ale nevedela som sa rozhodnúť. V blízkej budúcnosti budem určite potrebovať nejakú paletku s očnými tieňmi od theBalm.

Zoznam tieňov v paletke:
Balm Jovi -Lead Zeppelin
Nude Tude - Sexy
Shady Lady Vol. 2 - insane Jane
Shady Lady Special Edition - mischievious marissa

Zdroj: Vlastné fotografieNa ruke swatche: 1.rada paletky, 2.rada paletky a na záver rúže
Tak čo? Zvládli ste to až sem na koniec? Ak áno, tak tlieskam! A zároveň ďakujem, že som Vás neunudila k smrti a dostali ste sa až sem... :-) Ak máte ďalšie otázky ohľadom paletky, pigmentácie, dostupnosti či niečoho ďalšieho, budem za Vaše otázky len rada :-)

  • Share:

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Krásný článek:-) Rozjasňovače a bronzery od The Balm mám nejraději Gabrieless

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásný článek:-) Rozjasňovače a bronzery od The Balm mám nejraději Gabrieless

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odstíny jsou krásné, ale já bych je nevyužila :(
    SimonetaBlog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. How To Make Money On Sports Betting
    Online sports betting is retro jordans clearance available for a whole host of US 벳 인포 and European sports betting งานออนไลน์ markets. Some US states, like Louisiana and authentic air jordan 13 shoes Online New Jersey, allow Air jordan 17 retro

    OdpovedaťOdstrániť