Matná bomba na pery od Sleeku

By Unknown - augusta 06, 2016

Krásne sobotňajšie ráno!


Dnes tu mám pre Vás recenziu na úplnúúú bombu. Ak ma sledujete už dlhšie, tak asi viete, že som neprepadla značke Sleek a ich paletkám hneď pri prvom stretnutí. Neprišli mi proste až tak super, aby stáli za celý ten povyk a chvály blogeriek a vizážistiek. Dala som však tejto značke s odstupom času druhú príležitosť a bolo to skvelé rozhodnutie! Objednala som si set, v ktorom bola paletka očných tieňov, lícenka, špirála a matný rúž. Nie všetky produkty boli dobré, ale vďaka celému setu som objavila jeden z najlepších matných rúžov (krémov?) - Matte Me.


Tento matný tekutý rúž má veľmi dobrú konzistenciu, aj keď zo začiatku som si musela privyknúť na ten zvláštny pocit na perách. Keď rúž uschne, tak na perách vytvorí suchý filter, ktorý je pre mňa trochu neprirodzený. Matné rúže väčšinou dosť vysušujú, ale tento je výnimkou. Pocit na perách je síce suchý, ale keď ho večer zotriem, tak pery vysušené nie sú. 
Odtieň je veľmi prirodzený, ale pritom zaujímavý. Množstvo kamarátok či spolužiačok sa ma pýtali, čo je to za rúž :-))
Výdrž je úplne neuveriteľná. Môžete jesť aj piť a pritom rúž stále drží. Pol dňa zvláda úplne bežne aj bez toho, aby som si dávala pozor pri jedení alebo pití. Už mi však vydržal aj celý deň.. :-)


Som si istá, že to nie je môj posledný matný rúž od Sleeku a už teraz mám vyhliadnuté 3-4 odtiene, ktoré nutne "potrebujem"... :-) Ak by ste si náhodou chceli kúpiť aj Vy nejaký, tak odporúčam oficiálny britský eshop alebo napríklad slovenskú krasotiku či stayunique. Ceny sú približne podobné na všetkých eshopoch..

Poznáte značku Sleek? Ktorý je Váš najobľúbenejší produkt od tejto značky?

  • Share:

You Might Also Like

2 komentárov