MAKEUP KURZ | Som oficiálne Image-Maker!

By Unknown - septembra 29, 2016

Ahojte!

Ruku hore tí, ktorí ma sledujete na facebooku/instagrame a viete o tom, že som časť leta trávila aj na kurze Image-Maker v agentúre Fame? Práve pred letom (keď som dávala výpoveď z práce) som sa rozhodla, že sa chcem venovať práci, veciam a koníčkom, ktoré ma bavia. A jedným krokom bolo aj rezervovanie si letného intenzívneho kurzu Image Maker v agentúre Fame.

AGENTÚRA FAME:
"Názov FAME je zložený zo začiatočných písmen slov Fashion and Media EducationSme akadémiou, kde sa učia budúci top make-up artisti, fashion stylisti, hair stylisti, módni návrhári, lektori, blogeri, ale aj odborníci v oblasti médií a marketingu. Prinášame kvalitné vzdelanie, ktoré zúžitkovali už stovky úspešných absolventov. Pochváliť sa môžeme menami ako neprehliadnuteľný talent na módnej scéne Róbert Vrzala, vizážistka roka Ľudmila Piptová, top bloggerka Patrícia „Patty“ Semanová, top manažérka pre známu škandinávsku odevnú značku Katarína Tomášiková, olympionička Oli Beständig, maskérka RSTV Silvia Vaneková a ďalší známi make-up artisti a stylisti ako Mischel Warenits, Marta Dvorská, Patrik Igaz (Made by boy), Jana Milátová a mnoho ďalších." (Fame.sk - O NÁS; http://fame.sk/?page_id=4076 ) 

Zdroj: fame.sk
Určite čítajte aj ďalej, kde uvidíte moje líčenia a práce. ;-)


ZÁKLADNÉ INFORMÁCIE O KURZE:
Kurz trval od 23.7.2016 do 31.7.2016 (pričom 30.7.2016 bolo voľno na prípravu na test) a cena celého kurzu Image-Maker je 1099€. V cene kurzu máte zahrnuté aj všetky líčidlá, štetce, ktoré dostanete, materiály ku kurzu, občerstvenie na kurze a ďalšie. Kurz sa skladá z viacerých častí (13 podkurzov, už teraz 14 podkurzov), ktoré je možné absolvovať v agentúre aj samostatne. Ak by Vás teda niektorá z častí kurzu zaujala, určite sa mrknite na stránky agentúry tu: http://fame.sk/
Agentúra sídli v Refinery Gallery, čo mi príde ako veľmi kreatívne a skvelé prostredie práve na takýto kurz. Autom som bez problému do agentúry trafila a dá sa tam ľahko zaparkovať.

Zdroj: fame.sk
PROGRAM KURZU:

1. Vizážistické minimum
V rámci tohto podkurzu sme sa učili základy koloristiky, určovanie typov pleti a starostlivosti o pleť, základné kroky líčenia, produkty, ktoré sa na líčenie používajú a ich druhy, denné líčenie. Našou lektorkou bola šikovná Lucia Šenková. (Lussimakeup - https://www.facebook.com/lussimakeup/?fref=ts )

2. Basic makeup
Učili sme sa robiť nude makeup, aké produkty použiť, ako korigovať pery či oči, ako tvarovať obočie. Všetko nám najskôr ukazovala lektorka a potom sme "skúšali" sami na sebe. Taktiež bola našou lektorkou Lucia "Lussi" Šenková.

Prvý deň kurzu po týchto dvoch teoretických častiach sme líčili sami na sebe, aby sme sa naučili ako ku klientom/modelkám pristupovať. Ja som líčila spoluúčastníčku, ktorá mala výraznejšie pigmentové škvrny na tvári, takže to bol taký krst ohňom. Ani neviem, ako prvý deň ubehol a už bol koniec.. :-) 

Zdroj: Vlastná fotografia
3. Etiketa odievania
Prešli sme si základy etikety odievania, bibliu dámskeho a pánskeho šatníka, čo by malo byť základom šatníka dámskeho aj pánskeho, ako sa obliecť na rôzne príležitosti, faux-pas, hodnotenie celebrít a politikov a ich odievania (či celkovej vizáže), ako rozoznať kvalitné oblečenie od nekvalitného, čo znamenajú jednotlivé dress code na pozvánkach a pod. Neskôr sme si robili cvičenia, ako by bolo vhodné sa obliecť na rôzne príležitosti (napríklad cocktail party na lodi a pod.). Kurzom nás sprevádzala zakladateľka FAME.sk Terézia Madarová, ktorá získala aj cenu Podnikateľka roka, špeciálna cena poroty.

4. Trendy Makeup
Čo je in/out, najnovšie trendy v líčení celebrít a na módnych prehliadkach..  Prešli sme si zároveň aj históriu líčenia a čo bolo trendy v minulosti. Teória bola pomerne krátka, skôr sme sa pozerali na fotografie a videá, neskôr sme sa pustili do praktickej časti a zase sme išli líčiť. Našou témou bola Marilyn Monroe a líčenie inšpirované touto hviezdou (tj. červené pery, linky..). Nižšie môžete vidieť mnou nalíčenú modelku na túto tému. Lektorkou bola opäť Lussi Šenková.

Zdroj: Vlastné fotografie z mobilu
Zdroj: Fame.sk
Zdroj: Fame.sk
Zdroj: Fame.sk
5. História módy
Na tomto podkurze sme sa učili o vývoji módy v priebehu rokov, o jednotlivých módnych návrhároch a módnych domoch, o základných znakoch jednotlivých období, o slovenských návrhároch.. Kurzom nás previedla Terézia Madarová.

6. Fashion styling a módne editoriály
Tento podkurz nás učil Róbert Vrzala (kto náhodou nepozná: http://www.robertvrzala.com/ ). Prešli sme si základné typy ženských a mužských postáv, ako by sa mali obliekať. V praktickejšej časti sme si prešli ako sa požičiava (a stará o požičané) oblečenie na fotenie editoriálov, či sa celebrity obliekajú vhodne vzhľadom na typy svojich postáv a ako sa obliekame my (účastníci kurzu). Neskôr sme prešli do ateliéru, kde sme pripravovali styling na modelky. Prvá fotka je môj výsledný styling modelky a druhá fotka je bohužiaľ len z mobilu styling, ktorý sme robili aj s ďalšími účastníkmi kurzu.

Zdroj: Fame.sk
Zdroj: Vlastná fotografia (z mobilu)
Zdroj: Vlastná fotografia (z mobilu)
Zdroj: Vlastná fotografia (z mobilu) 
Zdroj: Fame.sk
Zdroj: Fame.sk
Zdroj: Fame.sk
Zdroj: Fame.sk
Zdroj: Fame.sk
Zdroj: Fame.sk
Zdroj: Fame.sk
7. Photo makeup, tv makeup a líčenie mužov
V rámci teoretickej časti sme si prešli základné postupy pri foto makeupe, pri tv makeupe a líčení mužov. Zaoberali sme sa rozdielmi oproti postupom pri napríklad dennom líčení a ukazovali sme si rôzne typy líčení. Po teoretickej časti sme sa pustili do praktickej časti v podobe líčenia podľa fotografie. Na kurze bola našou lektorkou Katarína Kondákorová ( https://www.facebook.com/katarina.kondakorova.makeup/?pnref=lhc ). Nižšie na fotkách už je moja práca, trošku výraznejšie práve kvôli foteniu. A čierne pery teda dajú zabrať! :-)

Zdroj: Vlastná fotografia (z mobilu)
Zdroj: Fame.sk
8. Basic hairstyling
Ďalší deň nás po celkom aktívnych dňoch líčenia čakali pre zmenu vlasy. Najskôr sme si prechádzali druhy vlasov a starostlivosť o ne,  V praktickej časti sme si s lektorkou prešli aké vlasy máme my a aké účesy by sa nám hodili. Potom sme sa učili robiť vlny žehličkou a česať nejaké základné účesy. Našou lektorkou bola Radka Marková ( http://www.top-hair.cz/ )
Na prvých dvoch fotkách môžete vidieť moju prácu na modelke. Na ďalších fotkách sú potom všetky modelky a neskôr aj my (účastníci a lektorka) s modelkami.

Zdroj: Fame.sk
Fame.sk
Zdroj: Fame.sk
Zdroj: Fame.sk
Zdroj: Vlastná fotografia (z mobilu)
A takúto šikovnú modelku som mala, ktorej tie vlasy išli lepšie ako mne, a tak ma učesala... :-D

Zdroj: Vlastná fotografia (z mobilu)
9. Maskérstvo
Podkurz, ktorý mňa osobne bavil asi najviac. Učili sme sa, aké materiály je na čo vhodné použiť, ako robiť reálne zranenia, jazvy, rany, ale líčenia napríklad na Halloween. V praktickej časti sme sa potom hrali hlavne s krvou a Artexom. Moje rany môžete vidieť nižšie.. :-) Lektorkou bola Katarína Kondákorová.

Zdroj: Vlastná fotografia (Fame.sk)
Zdroj: Vlastná fotografia (z mobilu)
Zdroj: Fame.sk
10. Extravagantné líčenie
V rámci teórie sme si prechádzali rôzne druhy materiálov, s ktorými sa pri takomto líčení pracuje, pozerali a vysvetľovali sme si rôzne postupy líčení, potlačenie obočia a pod. Lektorkou bola Katarína Kondákorová. V praktickej časti sme líčili modelky podľa vopred vybratej témy. Modelku na prvej fotke napravo som líčila ja.

Zdroj: Vlastná fotografia (z mobilu)

Zdroj: Vlastná fotografia (z mobilu)
Zdroj: Fame.sk
Zdroj: Fame.sk

Zdroj: Fame.sk

Zdroj: Fame.sk
Zdroj: Fame.sk
11. Basic manikúra
Tipy na starostlivosť o nechty, tvary nechtov, produkty na nechty, trendy v úprave nechtov. V praktickej časti sme upravili tvar nechtov modeliek, spravili sme základnú starostlivosť a potom už úprava podľa vlastného uváženia. Ja som sa pustila do francúzskej manikúry a výsledok môžete vidieť nižšie. Vyskúšala som si aj lepenie kamienkov.

Zdroj: Vlastná fotografia (z mobilu)
12. Ayuverdská masáž tváre
Úvod do Ayúverdy, krok za krokom ayuverdská masáž tváre, produkty na masáž. V praktickej časti sme sa vzájomne masírovali a relaxovali. :-)

Zdroj: Fame.sk
Zdroj: Fame.sk
Zdroj: Fame.sk
13. Svadobné a večerné líčenie
Opäť sme si niečo málo povedali o rozdieloch večerného a svadobného líčenia oproti dennému líčeniu, čo všetko by malo takéto líčenie vydržať a ako dosiahnuť, aby bolo dlhotrvácne. Po teórii sme prešli na praktickú časť, kedy sme líčili jemnejšie svadobné líčenie a potom silnejšie večerné líčenie. Naučila som sa aj konečne lepiť trsy! :-)

Modelka nižšie mala čerstvo vytetované obočie, takže preto ho má v danom tvare a tak tmavé. Inak som líčenie tváre, očí a pier robila ja.

Zdroj: Vlasná fotografia (z mobilu)
Zdroj: Fame.sk
Zdroj: Fame.sk
Zdroj: Fame.sk
Zdroj: Vlastná fotografia /(z mobilu)
Z kurzu dostanete aj certifikát v anglickom, nemeckom a slovenskom jazyku, ale musíte zvládnuť zložiť test. Očakávali sme, že test bude jednoduchší, ale nakoniec sme sa pri ich písaní celkom zapotili a padli aj bežné študentské frázy: "Určite sme to nedali.". Test sme však zvládli úspešne všetci (vraj sa mi podaril veľmi dobre) a oslávili sme to koláčikom a šampanským.

Zdroj: Vlastná fotografia (z mobilu)
Kurz ma mnohé naučil a myslím, že v líčení som sa výrazne zlepšila. Určite sa počas kurzu objavilo aj niečo, na čom by mala táto agentúra zapracovať, ale vo všeobecnosti kurz hodnotím veľmi pozitívne. Líčiť niekoho iného je veľmi odlišné od toho líčiť seba samú, takže už len musím veľa trénovať a ešte viac sa zlepšovať. Utvrdila som sa však v tom, že práve toto je smer, ktorý ma baví a robí šťastnou. Začala som sa taktiež zaujímať viac o online marketing a vzdelávanie aj v tejto oblasti, ale o tom už Vám poviem niekedy nabudúce.

Ak ste sa dostali až sem, tak si zaslúžite obrovský potlesk, pretože toto bol snáď jeden z najdlhších článkov, aký som kedy napísala..

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov