RECENZIA: benefit - Bigger Than BB Big Easy

By Unknown - októbra 13, 2016

Ahojte!

Boli časy, kedy som bola naivnejšia a myslela som, že drahšie produkty renomovaných značiek sú automaticky zárukou aspoň priemernej kvality. Dnes Vám však chcem priblížiť produkt, ktorý nebol najlacnejší a aj napriek tomu u mňa pohorel na plnej čiare.
Nakoľko moje milované BB od značky Missha (link na môj článok: tu) je bohužiaľ na mňa cez leto svetlý, tak som hľadala BB krém, ktorý by bol ľahký, mal by SPF, priemerne by kryl, pekne by vydržal počas celého dňa (aj tých teplejších) a hlavne by teda sedel môjmu odtieňu cez leto. A tak moja voľba padla na BB krém od benefitu, ktorý ma našťastie stál 50% z bežnej ceny (zľavy v Sephora). Normálna cena je niečo okolo 35€. Neskôr som čítala na bb krém pomerne kladné recenzie, blogerky ho odporúčali mastnej a zmiešanej pleti (ktorej som majiteľkou), a tak som sa tešila, ako dobre sa mi podarilo nakúpiť...

Zdroj: Vlastná fotka
Potom však prišiel ten "prúser" a šok pri testovaní. BB krém sľubuje púdrový efekt, ale neviem si predstaviť, že by som naň nepoužila púder. Asi by som sa leskla ešte skôr, ako by som vyšla z domu. Aj tak som však zostala optimisticky naladená. Však to možno len bolo mojou mastnou pokožkou, nie? Keď som sa okolo obeda pozrela na seba do zrkadla, tak už som začínala chápať, že to asi nebude chyba pleti. Makeup som mala na T zóne celý s viditeľnými ryhami. Akoby sa BB krém nechytil mojej pleti a bol zvláštne položený na nej. Aj po zapudrovaní sa to opäť po nejakých 2-3 hodinách opakovalo. Dokonca aj keď som skúšala prebytočný makeup nasať servítkou, keď som ho skúšala aplikovať rukami, hubkou aj štetcom, silnejšie zapudrovať, s podkladovou bázou aj bez... Výsledok bol počas všetkých dní a variant identický. Dávala som mu ale stále šancu a skúšala som ho nosiť v menej teplé dni. Opäť bol výsledok rovnaký a ja som rezignovala a vzdala to s ním.

Zdroj: Vlastná fotka
Krycie schopnosti má skôr nižšie, ale keďže sa jedná o bb krém, nie o makeup, tak je to podľa mňa celkom pochopiteľné. Ohľadom obalu by som mala pár pripomienok, môžete vidieť vyššie ako vyzerá makeup pri bežnom používaní. Odtieň mi sadol. Ponúkané odtiene mi však prišli skôr teplé, takže niekto so studeným podtónom pleti by mohol mať problém pri tomto BB. Myslím ale, že ak by ste mali suchšiu alebo normálnu pleť bez mastnejších častí, tak by Vám makeup teoreticky mohol sadnúť. Určite si však pre istotu najskôr kúpte menšie balenie alebo ho vyskúšajte u kamarátky. Ak máte mastnejšiu pleť, tak tento bb krém by som neodporúčala a radšej sa mrknite na ten od značky Missha alebo Skin79

Zdroj: Vlastná fotka
Používate BB/CC krémy? Od ktorej značky je Váš najobľúbenejší?


  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov