SEPHORA - Wonderful Cushion Matte Lip Cream

By Unknown - novembra 15, 2016

Ahojte!


V poslednej dobe som bola trochu neaktívnejšia. Mohla za to extrakcia (trhanie) dvoch osmičiek (zuby múdrosti). Vraj som to zvládala ešte dobre - "len" týždeň a pol na asi najsilnejších voľnopredajných liekoch proti bolesti, napuchnutá sánka a ťahajúce stehy. Brrrr, som neuveriteľne rada, že je to za mnou! A hlavne, že mám konečne energiu a chuť písať články aj sem na blog. Dnes si dáme recenziu na SEPHORA Wonderful Cushion matte lip cream, ktorý som si úplne neplánovane kúpila v Sephore za 290 Kč (stále je dostupný na eshope, neviem, ako je to na jednotlivých pobočkách).



Keďže som si kupovala ešte koncom leta, jednoznačne u mňa z ponúkaných odtieňov vyhral 04-wonderful fuchsia. Je to krásna, veľmi výrazná ružová, ako uvidíte nižšie na fotkách.


Dole na fotke môžete vidieť swatche. Možno na prekvapenie niektorých z Vás, sa jedná stále o tejnistý odtieň. Lip cream viete naniesť v tenšej vrstve a tak docieliť menej výrazný efekt. Ani pri vrstvení však nosenie rúžu nie je nepríjemné. Konzistencia je tekutejšia a potom "stvrdne" a zmatnie. Pocit na perách je príjemný, žiadne nepríjemné ťahanie či vysúšanie ako u iných matných produktov na pery.




Úprimne som sa celkom bála aplikátoru, ale povedala som si, že to proste musím vyskúšať! Aplikátor je totiž taký hubkovitý (ako veľmi pórovitá hubka na makeup) a bála som sa, ako presne s ním budem vedieť naniesť lip cream. Našťastie sa s ním pracuje veľmi ľahko a som schopná si aj takto výrazný odtieň naniesť bezproblémov a nejakých "pretiahnutí". Výdrž je až neuveriteľná, po jedle stále zostal na perách mierny ružový nádych a po malej oprave so mnou rúž vydržal celý zvyšok dňa. A všetci mi teda ten rúž len chválili! :-)


Produkt ma veľmi milo prekvapil, či už výdržou, pocitom na perách, ale aj samotným aplikátorom, ktoré som sa pôvodne bála. Myslím si, že jednoznačne stojí za každú korunu a ak sa Vám nejaký odtieň páči, určite ho vyskúšajte.

Skúšali ste už nejaký rúž či lip cream s podobným aplikátorom? Ako sa Vám s ním manipulovalo?

  • Share:

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Tyhle lip creamy nejsou vůbec špatné, jen škoda, že nejsou dostupné i nějaké neutrálnější odstíny :)
    HAUTE BASICS

    OdpovedaťOdstrániť